הזמנה לתערוכת בוגרים מבית הספר לארכיטקטורה אריאל

2 פוסטים / 0 חדשים
פרסום אחרון
michalfr
התמונה של michalfr
בית הספר לארכיטקטורה מתכבד
בית הספר לארכיטקטורה מתכבד להזמינכם לתערוכת בוגרים 2012 "מחוץ לקווים". התערוכה תתקיים במשך 4 ימים, החל מהתאריך 5/8/12 עד התאריך 9/8/12, בנמל יפו, מחסן מס` 2.  
 
ההתעוררות הציבורית לה אנחנו עדים לאחרונה בישראל ובעולם, במחאה ובדרישה ל"צדק חברתי" ול"דיור בר השגה", ההתפכחות מ"אידיאל" האינדיבידואליזם הצרוף ששלט ברמה כחלק מהקפיטליזם הדורסני, והגילוי המחודש בערך הסולידריות החברתית והציבוריות העירונית, מהווים קטליזאטור לבחינה מחודשת של החיים העירוניים בישראל.

כחלק מבחינת ולימוד הנושא ומתוך שאיפה להציע הצעות ופתרונות אדריכליים בני השראה ובני קיימא לסוגיות הנובעות מכך, נבחרו ערי הפריפריה של ישראל כקונטקסט הפיזי,  האנושי והתרבותי לפרויקטי הגמר השונים בשנה"ל תשע"ב. מרחב פעולה זה מהווה אתגר ללימוד, התבוננות, מחקר ותגובה אדריכלית - אורבאנית, על מנת להאיר את ולהשפיע על אופי הערים ה"אחרות" בישראל ועל איכות חיי תושביהן כאלטרנטיבה עירונית ראויה. בכך ניתן יהיה אולי גם לגלות תובנות חדשות באשר ליחסי הגומלין עם שלוש הערים הגדולות ולסייע בהקלת "מצוקת הדיור" הנובעת מהצטופפות האוכלוסין בהן.
 
האג`נדה המשותפת לעבודת הסטודיו מזמנת בעיות והזדמנויות ליצירה אדריכלית ערכית, רלוונטית וייחודית, בהתאם לשאיפות של כל סטודנט וסטודנטית, תוך המשך גיבוש תפיסת עולמם האישית במסגרת הערכים המשותפים, והיא נועדה לעודד תלמידים בוגרים בעלי ראיה רחבת אופקים, הערים לסביבה ולהתרחשות, שיצירתם האדריכלית משתלבת ומשפיעה גם על סדר היום הציבורי.


CivilEng2012-06-18 15:57:52