המכרז להקמת תחנת רכבת חדשה בנתניה מתפרסם היום

בשורה טובה לתושבי נתניה והסביבה, משרד התחבורה ורכבת ישראל יפרסמו מחר (יום חמישי) מכרז להקמת תחנת רכבת חדשה, באזור התעשיה ספיר בנתניה. כך הודיע היום שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ.

תחנת הרכבת "ספיר" שתוקם על מסילת החוף, כוללת הקמת טרמינל נוסעים חדיש, רציפי נוסעים בשטח של כ-3,800 מ"ר, מערך דרגנועים ומעליות, הנגישות גם לנכים, גישה לתחבורה ציבורית ומגרשי חנייה "חנה וסע" ל-650 כלי רכב. מבנה התחנה יהיה בשטח כולל של כ-600 מ"ר.

השר כץ ציין כי העבודות להקמת התחנה יחלו בתוך מספר חודשים והיא צפוייה להחנך במהלך שנת 2016. עלות הקמת התחנה נאמדת בכ-70 מיליון שקלים. לדברי כץ, התחנה תשרת את תושבי האזור וכן את עובדי אזור התעשיה קרית ספיר ותושבי דרום העיר.

שר התחבורה ציין כי הוא מיחס חשיבות רבה להקמת תחנת הרכבת בעיר גדולה וחשובה כמו נתניה. "תחנת הרכבת תשפר את הנגישות התחבורתית לנתניה באופן משמעותי ותביא למינוף של אזור התעסוקה החשוב של העיר", הוסיף כץ.

התחנה החדשה צפוייה להשתלב בעתיד במערך היסעים נרחב המתוכנן באזור, הכולל בין השאר תחנות של קווי ה-BRT (מערכת הסעת המונים), מרכז תחבורה גדול, מבנים ומוסדות ציבור.

איזור התעשייה פנחס ספיר - נתניה

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר