ברח לי לגמרי מהראש אבל אני לא מצליח לעלות על זה.. אם אני רוצה להעריך מידות צינור במסבך לפי תמירות לפי הנוסחה LAMDA=l/i איזה l אני צריך לקחת במקרה הזה?
בקירוב, אורך הקריסה בכוון מישור האגד הוא 2.6 מ'
בכוון הניצב למישור האגד אורך הקריסה הוא כ 40 מ' אלא אם כן אתה דואג למתן תמיכות בכוון זה
מעולה! זה מה שעשיתי..
בכיוון הניצב למישור יש מרישים (כל2.50מ') וחיזוקי רוח.
כמובן שבנוסף יש במישור האגד (במפתח של ה-40מ') עמוד כל 5מ' פשוט לא שרטטתי כי זאת לא הייתה השאלה..
תודה רבה!
אם יש מצב שבשעת יניקה כלפי מעלה הגוברת על המשקל העצמי, תהיה החגורה התחתונה לחוצה
לכן אתה צריך לתת חיזוקים אופקיים גם לחגורה התחתונה
בקשר לזה..
זה מבנה שכולו בטון (עמודים קורות) ובלוקים - משמע משקל עצמי גבוה. הגג הקל מורכב מהמסגרות שתיארתי מרישים וחגורת חיזוק עליונה.
עכשיו איך זה עובד, היניקה צריכה לגבור על המשקל העצמי של כל המבנה? (מה שלא יקרה בגלל הבטון) או שהיא צריכה לגבור על קונסטרוקציית הגג? (מה שסביר להניח שכן יקרה)
אם לחץ היניקה גדול מהמשקל העצמי של הגג (משקל עצמי של האגדים, המרישים והכסוי) תקבל חגורה תחתונה לחוצה ותידרש לחיזוקים להקטנת אורך הקריסה
מקובל גם לתת למטרה זאת חיזוקים אלכסוניים שמחברים את החגורה התחתונה עם המרישים שנמצאים על החגורה העליונה
על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).
ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !
הירשם| התחבר
רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות
אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.
משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.
חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר
ברח לי לגמרי מהראש אבל אני לא מצליח לעלות על זה..
אם אני רוצה להעריך מידות צינור במסבך לפי תמירות לפי הנוסחה
LAMDA=l/i
איזה l אני צריך לקחת במקרה הזה?
בקירוב, אורך הקריסה בכוון מישור האגד הוא 2.6 מ'
בכוון הניצב למישור האגד אורך הקריסה הוא כ 40 מ' אלא אם כן אתה דואג למתן תמיכות בכוון זה
מעולה! זה מה שעשיתי..
בכיוון הניצב למישור יש מרישים (כל2.50מ') וחיזוקי רוח.
כמובן שבנוסף יש במישור האגד (במפתח של ה-40מ') עמוד כל 5מ'
פשוט לא שרטטתי כי זאת לא הייתה השאלה..
תודה רבה!
אם יש מצב שבשעת יניקה כלפי מעלה הגוברת על המשקל העצמי, תהיה החגורה התחתונה לחוצה
לכן אתה צריך לתת חיזוקים אופקיים גם לחגורה התחתונה
בקשר לזה..
זה מבנה שכולו בטון (עמודים קורות) ובלוקים - משמע משקל עצמי
גבוה.
הגג הקל מורכב מהמסגרות שתיארתי מרישים וחגורת חיזוק עליונה.
עכשיו איך זה עובד, היניקה צריכה לגבור על המשקל העצמי של כל
המבנה? (מה שלא יקרה בגלל הבטון)
או שהיא צריכה לגבור על קונסטרוקציית הגג? (מה שסביר להניח שכן
יקרה)
אם לחץ היניקה גדול מהמשקל העצמי של הגג (משקל עצמי של האגדים, המרישים והכסוי) תקבל חגורה תחתונה לחוצה ותידרש לחיזוקים להקטנת אורך הקריסה
מקובל גם לתת למטרה זאת חיזוקים אלכסוניים שמחברים את החגורה התחתונה עם המרישים שנמצאים על החגורה העליונה