במסגרת פרויקט הקמת הפרדות מפלסיות, תדחק רכבת ישראל מעבר תת קרקעי במשקל של יותר מ- 2,000 טון, מתחת לפסי הרכבת בבאר יעקב (הפרדה 134). זוהי הפעם הראשונה, שנעשה בישראל פרויקט הנדסי במימדים אלה. במסגרת ביצוע הפרויקט, ייסגרו זמנית לתנועת רכבות קטע לוד – ראשל"צ וקטע לוד – אשקלון, בשני הכיוונים, למשך כשבועיים.
במסגרת פרויקט הקמת הפרדות מפלסיות, תדחק רכבת ישראל מעבר תת קרקעי במשקל של יותר מ- 2,000 טון, מתחת לפסי הרכבת בבאר יעקב (הפרדה 134). זוהי הפעם הראשונה, שנעשה בישראל פרויקט הנדסי במימדים אלה. במסגרת ביצוע הפרויקט, ייסגרו זמנית לתנועת רכבות קטע לוד – ראשל"צ וקטע לוד – אשקלון, בשני הכיוונים, למשך כשבועיים.
http://www.rail.co.il/he/development/executed/pages/levelcro ssing134.aspx