סיכום הכנס ה-7 של פורום משאבי האנוש בענף הבנייה, הנדל"ן והתשתיות

ביום חמישי האחרון (4.4.24) התקיים המפגש ה-7 של פורום משאבי אנוש לענף הבנייה, הנדל"ן והתשתיות. במפגש השתתפו למעלה מ-60 מנהלים ומנהלות ממגוון חברות יזמיות, חברות ניהול פרויקטים, חברות קבלניות וספקים בענף.

הכנס השנה עמד בסימן חדשנות בתחום המשאבי האנוש, כאשר ניתן דגש משמעותי על הדרכים לייצר ולהטמיע חדשנות במסגרת תהליכי משאבי אנוש ועל ידי כך לשפר ולייעל תהליכים שונים בתחום.

במהלך המפגש התקיימו שתי הרצאות וסדנה, בין היתר בנושא איסוף, ניתוח ועיבוד נתונים בארגון הקשורים ל-HR, על מנת להפיק מהם מידע שעשוי לסייע בתהליכי גיוס ושימור עובדים ובנושא של שילוב כלי AI לצורך שיפור תהליכים אישיים ופנים ארגוניים.

הכנס שם דגש על התנסויות מעשיות ושיתופי פעולה, כאשר המשתתפים הוזמנו להחליף רעיונות, ללמוד אחד מהניסיון של השני, ולקבל כלים ורעיונות ליישום מעשי בחברותיהם.

כבכל שנה, הכנס נועד לעודד ולקדם את תחום ניהול המשאב האנושי בענף הבנייה, תוך חיזוק המקצועיות של הפונקציות האמונות על כך, ובאמצעות זאת להמשיך ולהוביל לשינויים משמעותיים וחיוביים בענף הבנייה והתשתיות וסייע בשיפור תהליכי ניהול המשאבים בתחום.

 

החברות שהשתתפו במפגש

 

הכנס נפתח בהרצאתה של רעות ערמי חיימסון מחברת ארא יועצים, בהרצאתה נתנה רעות הצצה לנושא ה HR Analytics, סקרה את התחום והדגימה את האופן בו למעשה כולנו כל הזמן מנתחים נתונים במגוון תחומים בחיי היום יום, לתפיסתה ניתן לקבל החלטות מבוססות נתונים גם בעולמות ה HR. התועלת לאנשי משאבי אנוש היא כפולה: 1. שיפור ביכולת לקבל החלטות נכונות יותר, מהירות יותר, ממוקדות יותר וירידה לשורש הבעיה לצורך מציאת הפתרון הטוב ביותר. 2. מיצוב משאבי אנוש - מיצוב הפונקציה כשותף עסקי לכל דבר ועניין המבסס את עמדותיו על בסיס עובדות, תוך יכולת להמחיש את עבודתם שלפעמים קשה להנגשה (עיסוק רב בעולמות רכים) וגם מדידה של ההצלחות שלנו. רעות דיברה על רמות ניתוח המידע  וגם הציגה ניתוח מקרה מאחד הארגונים. ההרצאה הייתה מעשירה מאוד ופתחה את הראש לתחום פחות מוכר.

לאחר ההפסקה המשכנו לסדנה מעשית בעולמות ה AI. שרית אברבוך אליה, חוקרת ומיישמת AI בסביבות עבודה להגדלת ביצועים ופרודוקטיביות. שרית סקרה כלי AI רבים ולמעשה הציגה את המהפכה שהתחילה! בהרצאה למדנו והבנו את החשיבות והגברת המודעות לכלי המתקדמים בתחום הלמידת מכונה (AI), וכיצד ניתן להשתמש בהם לתועלת התחום הרחב של משאבי האנוש. בהרצאה ניתן דגש מיוחד על ההתפתחות הטכנולוגית ועל אפשרויות השימוש של כלי AI שונים בקשר של ניהול המשאב האנושי.

נתראה בכנס הבא!

 

על המחבר
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר