מתי האירוע
03/04/2022 - 08:00 עד 20:00
היכן האירוע
כתובת:
אבניו, ק. שדה התעופה
אזור:
תל אביב והמרכז, כל הארץ

הכנס הבינלאומי ה - 8 לעיצוב ותכנון בתי מלון HOTEL DESIGN

קבוצת בית ונוי בשיתוף התאחדות המלונות בישראל מקיימות זו השנה השמינית כנס מקצועי המהווה מפגש פסגה ייחודי, חוויתי וממוקד, לייזום, תכנון, עיצוב וחדשנות בתי מלון.

בכנס יתקיימו הרצאות של מרצים מומחים בעלי שם- בינלאומי ומישראל, בנושא חדשנות, קיימות והתאמה לאתגרי התכנון והעיצוב של בתי המלון בשנת 2022, ולצדו תתקיים בו תערוכה של מיטב החברות מתחום העיצוב והאדריכלות בישראל.

בכנס תשתתף אף הדס פאר , מנהלת המחלקה לבניה ירוקה במעבדות "איזוטסט", ובעלת עסק להתייעלות למבנים קיימים שתדבר על בתי מלון יעילים ומועילים.

 

מבין המרצים הבינלאומיים:

 

 

Andre Avedian

ARA-DESIGN, לונדון

 

 

אנדרה אבדיין עובד בתעשיית המלונאות כבר למעלה מ 34 שנה. בשנת 1996 הוא הקים את Ara design  והתמחה בתחום האירוח העולמי הגלובלי. במהלך השנים Ara design ביססה את עצמה כחוד החנית וסמל לעיצובים חדשניים ומעוררי השראה עבור מותגים מובילים בכל העולם בדגש על איכות ללא פשרות.

האג'נדה שמובילה אותנו היא עבודה בשיתוף פעולה אדוק עם הלקוחות כדי שכל פרויקט יהיה ייחודי, מרענן ומקורי, המשלב הבנה של התרבות, הערכים והמדינה של אותו לקוח. גישה זו מבטיחה שהלקוחות יקבלו ערך מוסף למה שהם הקימו שיכלול את זהותם הארגונית ויחזק את המותג שלהם.

Ara-design מעסיקה קהילה בינ"ל של מעצבי פנים שצברו את ניסיונם בכל רחבי העולם. המשרדים של ARA, יצירתיים, תוססים ומעודדים שיתוף פעולה וסינתזה של החלפת רעיונות ומיומנויות עבודה. כל אחד מהמעצבים העובדים בחברה הוא רב-תחומי ולכן יכול להיות חלק בכל שלב בתהליך העיצוב. ל ARA ניסיון רחב במציאות פתרונות יצירתיים, יעילים וחסכוניים ללקוחותיה וכך הפכה למעשה לשם עולמי בתחום האירוח.

נושא הרצאה: מהי מטרת העיצוב בעולם המלונאות?

מהי מטרת העיצוב בעולם המלונאות? מדוע אנו מבזבזים כמויות עצומות של זמן וכסף על פרויקטים? איזה ערך מוסיפים העיצובים לתרבות שלנו? יש פעמים שבתי מלון שאנו רואים אינם מובנים – יש בהם חללים פונקציונליים למנוחה, מקומות מפלט, או חללים שנותנים מענה לאורח עסקי. התפקיד של בתי מלון אינו רק לינה- הם לב קהילות, מפגישים אנשים ותרבויות ומספקים הזדמנויות למקומיים לשתף את תפיסת עולמם עם תיירים מבחוץ. כל מלון הוא הזדמנות ליצור משהו שונה. עיצוב מתחשב, מעורב ויצירתי הוא ההזדמנות להפוך את כל זה למציאות.

 

Fernando Donis

אדריכל וד"ר לאדריכלות, מקסיקו

 

פרננדו דוניס הוא דוקטור לאדריכלות. במשך 9 שנים בין השנים 2000-2008 היה שותף במשרד האדריכלות מטרופוליטן יחד עם האדריכל ההולנדי רם קולהאס שם תכנן והוביל פרויקטים בקנה מידה גדול. דוניס עומד מאחורי עיצוב מגדל הטלויזיה של בייג'ין, זאת בנוסף לפרויקטים רבים אחרים עליהם הוא אחראי.

בשנת 2009 הוא הקים את "דוניס" שכיום בונה ומתכננת פרויקטים רחבי היקף. דוניס תכנן את "מסגרת דובאי" שהיא מסגרת התמונה הגדולה ביותר על פני כדה"א ונבחר כזוכה בתחרות עיצוב ע"י ממשלת דובאי. העיצוב נבחר כזוכה בפרס אדריכלות המעליות של טיסנקרופ וזאת מתוך 926 הצעות שהוגשו.

בשנת 2011 הוא נבחר לאחד מ 30 האנשים המשפיעים ביותר במקסיקו , ובשנת 2015 נבחר ע"י משרד החוץ של מקסיקו לאחד המקסיקנים היצירתיים ביותר בחו"ל.

נושא הרצאה: מסגרת חדשה למרחב העירוני 

בזמנים אלה של משבר האקלים, אדריכלים צריכים לחשוב מחדש על הדרך בה הם מתכננים ומפתחים את המרחב העירוני, על החומרים שאותם בוחרים בתכנון האדריכלי, כי חשוב לקחת בחשבון את הזיהום, הדילול והפסולת שנוצרים בתהליכי התכנון. המשמעות היא שצריך ליצור סדר יום חדש לתכנון עירוני – החל בדיור, מלונאות, תכנון מסחרי ועוד – כל אלו צריכים להיות ברי-קיימא ולתת באמצעותם מענה למשבר האקלים.

 

Carl Almeida

אדריכל ושותף במשרד P49 Deesign & Associates , בנגקוק

קארל אלמיידה הוא אוסטרלי יליד הודו, המתגורר בבנגקוק ב-20 השנים האחרונות, שם הוא שותף בP49 Deesign-, חברת העיצוב הבינלאומית המתמחה בעיצוב פנים לפרויקטים לאירוח.

  P49 Deesign, הוקמה לפני למעלה מ-30 שנה כחברת עיצוב הפנים הגדולה ביותר בתאילנד, עם צוות בבנגקוק ושנגחאי העובד על פרויקטים לאירוח רבים ברחבי העולם; ברחבי סין, הודו, אוסטרליה, אסיה, המזרח התיכון ואפריקה ועד שוויץ, וטהיטי.

קארל סיים לימודים עם תארים כפולים של תואר ראשון בלימודי אדריכלות ותואר ראשון באדריכלות, שניהם מאוניברסיטת אדלייד, דרום אוסטרליה. הוא עסק באדריכלות ואדריכלות פנים במשך 14 שנים, קודם לכן באוסטרליה וכעת 20 שנה מעצב בתאילנד תוך התמקדות אך ורק בעיצוב פנים.

ב- P49 Deesign קארל אחראי על כיוון יצירתי, פיתוח עסקי וביצוע כולל של פרוייקטי אירוח במספר מדינות ברחבי העולם כולל סין, הודו, בהוטן, טורקיה, מצרים, המלדיביים, אינדונזיה, מלזיה, עומאן, טהיטי וכמובן תאילנד ועוד רבים. הוא ממשיך לעצב בתי מלון ואתרי נופש עבור מפעילי המלונות המובילים בעולם; Hotels GroupAccor, Intercontinental, , Hilton, Marriott International, Taj ועוד.

נושא הרצאה: הנרטיב ככלי לעיצוב פנים בלתי נשכח

 

פרויקטים מרכזיים של P49 Deesign כוללים את: 

Raffles Udaipur; Kimpton Maa-Lai Bangkok

W Muscat; Sofitel Cam Ranh Bay Vietnam; Trisara Phuket; Fairmont Mumbai; SO

Melbourne; Intercontinental Phu Quoc, Marriott Bangkok; Hilton Songjiang; Alila

Jabal Akhdar Oman; Sofitel Adelaide; Indigo Seminyak Bali; Renaissance Hangzhou

.North East; Autograph Collection Sanya, China

 

סיווג
סוג האירוע: