איזיבים הנדסה טכנולוגית
| BAS
| Beamware
| C.V.S
| Combe Group
| DCX
| Exyte Israel Projects Ltd
| high-group
| Miss BIM
| New Era
| New-flow
| 148BIM
| א. פפיש ושות' מהנדסים יועצים
| א.ספיבק חברה להנדסה
| א.ר אדיר הקמות
| א.שדה פרויקטים
| אג'יס ישראל
| אדן איכות 2000
| אורבך הלוי אדריכלים
| אי שטרן ניהול פרויקטים
| אלום עשת אומן
| אלפא פרויקטים ירוקים
| אלקטרה דנקו
| אמי מתום מהנדסים ויועצים
| אפריקה ישראל מגורים
| אשטרום הנדסה ובניה
| בוני בניין פיתוח והשקעות
| בי פי אם
| בילדוטס
| בלנק לרר בר מהנדסים
| בראל א.ב. הנדסה ובניה
| גדיש הנדסה וניהול
| גורניצקי ושות עורכי דין
| גינדי סטודיו אדריכלים
| גינדיס צור מהנדסים
| גרנד הנדסת גשרים ומבנים
| דובדבן ביצוע
| דניה סיבוס
| דרכי נועם הנדסה וניהול
| ה.ר.ו.א.ק בים-טק
| הפניקס ליווי בניה
| הקיבוצניקים צפון
| הרצוג פוקס נאמן
| הררי טויסטר
| ועדה לתכנון ובנייה מעלה הגליל
| וקסמן גרופ
| חוליות אגש"ח
| חוצה ישראל
| חיה דויטש
| ינון תכנון יעוץ ומחקר
| יסודות א' ליווי פיננסי
| ליאת זמיר הנדסת תנועה
| לימור גל מלך
| לימור גרייזמן משרד מורשי נגישות
| ליר אדריכלים
| מאפרו מהנדסים
| מסד עוז ניהול והנדסה
| מסד עוז סי.פי.אם ניהול בניה
| מפעלי ים המלח
| מצוק מהנדסים
| מקורות
| מרגולין טק
| משרד הבינוי והשיכון
| משרד עו''ד אגמון עם טולצ'ינסקי
| נת"ע
| סונול
| סיסטם מעבדות מתקדמות
| עדי מג'ר
| עידן ניהול משרדים
| עיריית נתניה
| פורן שרים
| פרופ' ביין ושות'
| פרי הנדסת תבניות
| צליח-רוטשילד
| קבוצת אודור
| קבוצת ברן
| קבוצת כנען יזמות וניהול פיננסי
| קבוצת שפונדר פדלון
| קבוצת תדהר
| קטה התחדשות עירונית
| קיבוץ יטבתה
| קליברייט מכון בקרה לאיכות הבניה
| רוכסר ניהול פרויקטים
| רותי שפרנט עבהאל, תחבורה ותנועה
| רמי שבירו
| ש. אנגל מהנדסים
| ש. גלבוע מהנדסים
| ש. קרני מהנדסים
| שדות גיטלמן יזמות והתחדשות עירונית
| שיכון ובינוי - נדל״ן
| שיכון ובינוי - סולל בונה
| שפיר
| תגל הנדסה אזרחית
| תדהר בנייה
| תומגרו
אסון התאומים – פרשנות הנדסית חלק א` (מהנדס כמיל מארון)
התמוטטות מגדלי התאומים (WTC) ב-11 ספטמבר 2001 עוררה הרבה שאלות וספקות לגבי איתנות המבנה הקונסטרוקטיבי של מגדלי התאומים, וגורדי שחקים בכלל. במאמר זה נעסוק בשאלות המהותיות בקרב המהנדסים והחוקרים ברחבי העולם, ובסופו של עניין נדון במסקנות לגבי התכנון של שני המגדלים מהגבוהים בעולם דאז.
המשך
כמיל - תבורך
יופי של סקירה !
ממתינים לחלק הבא
תודה רבה לירן
בקרוב שיהיה לי קצת זמן לדחוף אנליזה מתאימה.
מאמר מצויין .
להוסיף לזה ידע מתחום הכימיה .
אלומיניום של המטוס בשילוב דלק סילוני של המטוס מאפשר תנאים בכימיה של חום גבוה מאוד , להוסיף לזה ריאקציה בין אלומיניום לוהט למים שגורם לפירוק המים למימן וחמצן יוצר מצב בעייתי מבחינת שיטת כיבוי האש , להוסיף לזה ריתוך קורות באמצעות תרמיט שהיה נפוץ בשנות ה 70 כשניבנו המיגדלים .
באיזורים שבהם היו ריתוכים בתרמיט תיתכן ראקציה נוספת בעתיד מה שנראה בוידאו כפלדה מומסת נוזלת , מזכיר ריתוך .
מאמר מצויין .
להוסיף לזה ידע מתחום הכימיה .
אלומיניום של המטוס בשילוב דלק סילוני של המטוס מאפשר תנאים בכימיה של חום גבוה מאוד , להוסיף לזה ריאקציה בין אלומיניום לוהט למים שגורם לפירוק המים למימן וחמצן יוצר מצב בעייתי מבחינת שיטת כיבוי האש , להוסיף לזה ריתוך קורות באמצעות תרמיט שהיה נפוץ בשנות ה 70 כשניבנו המיגדלים .
באיזורים שבהם היו ריתוכים בתרמיט תיתכן ראקציה נוספת בעתיד מה שנראה בוידאו כפלדה מומסת נוזלת , מזכיר ריתוך .