מתי האירוע
30/05/2018 - 09:00 עד 17:00
היכן האירוע
כתובת:
במרכז כנסים אחוזה מודיעין
אזור:
שפלה

הוועידה הישראלית השנייה לתיעוש, חדשנות, בטיחות ואיכות בבנייה

רקע

זה לא סוד שענף הבנייה הישראלי נמצא בבעיה קשה.

הפריון לעובד בענף עומד על 40% בהשוואה לממוצע מדינות ה-OECD, נתון המשקף מכלול גורמים בהם: תהליכי רישוי ארוכים, ריבוי כוח אדם וציוד, ניהול וביצוע הלוקים בתכנון חסר ומיעוט ביישום חדשנות ושיטות ביצוע מתקדמות.

את התוצאות רואים בשטח בהתמשכות של פרויקטי בנייה ותשתיות על פני שנים ארוכות, במפגעי בטיחות וב-100% ליקויי בנייה במבנים בישראל.

תיעוש וחדשנות בבנייה יכולים לסייע לענף להתייעל ולהגדיל את הפרודוקטיביות שלו דרך הקטנת התלות בכוח אדם, שיפור איכות הניהול והביצוע וצמצום עלויות.

למרות שנושא זה נמצא על סדר היום של קברניטי הענף מזה למעלה משלושה עשורים, היישום של שיטות מתועשות וחדשניות לוקה מאוד בחסר, ונמצא בפיגור ניכר בהשוואה למקובל במדינות המפותחות.

 

למי מיועדת הוועידה? 

יזמים וקבלנים, מהנדסים אזרחיים, מהנדסי ביצוע, מנהלי פרויקטים, אדריכלים וסטודנטים להנדסת בניין, הנדסה אזרחית וסביבתית. אנחנו מזמינים אתכם להגיע ולהתרשם ממצבו של ענף הבנייה הישראלי היום, תוך התמקדות במדיניות לתיעוש וחדשנות בבנייה ובמקרי מבחן ופתרונות מעשיים בשלבי היזום, התכנון והביצוע השונים, לרבות  עבודות שלד, גמר ומערכות ועבודות תשתית.

 

מטרות הוועידה

לסקור את צעדי הממשלה בנושא עידוד תיעוש, חדשנות ובטיחות בבנייה, להציג פתרונות מעשיים לתיעוש תהליכי הבנייה החל בשלב התכנון, ובעיקר בשלבי הביצוע השונים, להעמיק את ההבנה של התועלות האצורות בתיעוש וחדשנות בבנייה, לסקור את מצב תיעוש הבנייה במשק הבנייה הישראלי, בהיבטי הרגולציה, היזום, התכנון והניהול ובתחומי הביצוע השונים: עבודות שלד, גמר ומערכות ועבודות תשתית.

מרכז הוועידה: פרופ"ח יגאל שוחט

 

איפה ומתי? 

יום רביעי 30 במאי 2018, בין השעות 09:00-17:00, במרכז כנסים אחוזה מודיעין.

 

לפרטים נוספים והרשמה: לחצו כאן

 

סיווג
סוג האירוע:
לפרטים והרשמה