מתי האירוע
05/07/2017 - 08:30 עד 17:00
היכן האירוע
כתובת:
מלון דיוויד אינטרקונטיננטל, תל אביב
אזור:
תל אביב והמרכז

הוועידה השנתית ה- 6 לתשתיות ישראל

אודות הוועידה

הוועידה השנתית לתשתיות ישראל תתקיים בפעם ה-6 ותיתן במה ומיקוד לתשתיות העיקריות במדינת ישראל – תחבורה ונדל"ן, אנרגיה, גז נפט ומים.

בוועידה מכובדת זו ישתתפו מעל ל-750 איש מהבכירים במשק ומקבלי ההחלטות בענף התשתיות.

נדון בנושאים המשמעותיים בכל תחום תוך כדי מתן הרצאות ע"י בכירים במשק ושילוב פאנלים למתן תשובות.

הוועידה תסקור את התפתחות התשתיות לאורך השנים, תעסוק בפרויקטים המובילים בתחומים השונים, אלו שבביצוע ואלו העתידיים להשפיע על כל מהלך המשק הישראלי, בסוגיות בירוקרטיה מול הממשלה והרשויות, בחדשנות וטכנולוגיות מתקדמות, בפרויקטים עתידיים לשינויים מהותיים ועוד.

במהלך היום תתקיים תערוכה מרשימה של פתרונות מגוונים בתחום, במהלכה קהל המשתתפים יוכל להכיר מקרוב את נותני השירות המובילים בעולם התשתיות, ליצירת הזדמנויות עסקיות ושיתופי פעולה.

אג'נדה כללית מה מצפה לנו השנה?

מליאה ראשית-תכנית אסטרטגית לאומית לתשתיות. נסקור את התפתחות התשתיות  לאורך השנים,סיקור פרוייקטים המובילים בתחומים השונים,אלו שבביצוע ואלו העתידיים להשפיע על כל מהלך המשק הישראלי, בסוגיות בירוקרטיה מול הממשלה והרשויות,בחדשנות וטכנולוגיות מתקדמות,בפרוייקטים עתידיים לשינויים מהותיים ועוד.

פיצול ל-2 מושבי תוכן מקבילים: מושב משאבים טבעיים, מושב תחבורה ונדל"ן.

מושב משאבים טבעיים

מסלול המיועד למקבלי ההחלטות בתחום המשאבים הטבעיים,חברות תשתיות לאומיות,חברות אנרגייה מסורתית וחלופית, מיזמים בתחום איכות הסביבה ועוד. ננסה להבין יחד לאן הולך שוק האנרגיה בישראל, מה יהיה חלקו של הגז הטבעי בשוק,הרפורמה השקטה במשק החשמל-ייצור חשמל הווה ועתיד, היום שאחרי מתווה הגז,היבטים מקומיים וגלובאליים,ואיך יראה שוק האנרגיה והמים בישראל. לצד כל אלה המודעות לאיכות הסביבה ולחיים בריאים שמשפיעה באופן ניכר על קבלת ההחלטות בתחום.

מושב תחבורה ונדל"ן

מסלול המיועד למקבלי ההחלטות בתחום התחבורה,לחברות בנייה ותשתיות, למפעילי תחבורה,לראשי ערים,ובכירים בתחום המוניצפלי ועוד. המושב יעסוק בתיאור המהפכה,הבנת ההשפעה של תשתיות תחבורה על פיתוח לאומי ועירוני ומדיניות תחבורה ציבורית,השפעת התחבורה על עולם הנדל"ן, תשתיות תחבורה ציבורית בישראל, מה המדינה עושה בכדי לפתור את מצוקת הכבישים מול תנופת הבנייה ההולכת וגדלה,בטיחות בדרכים,טכנולוגיה וחדשנות.

מליאת סיום-ערים חכמות

ערים חכמות בישראל, תמונת מצב. "עיר יודעת" מייצרת עיר חוסן חכמה.

לכל הפרטים ולהרשמה, לחץ כאן

סיווג
סוג האירוע: