פרטי האירוע
29/08/2013 - 19:00 עד 20:30
כתובת:
זהזהזה גלריה לאדריכלות, האנגר 21 נמל תל אביב (ליד צומת ספרים)

היישום המעשי של עקרונות טבעיים, מרינדור למציאות

הרצאה מאת סטיבן מלוויל, Ramboll Engineering + Ramboll Computational Design בסביבת עיצוב המשתנה במהירות רבה, נעשה קל יותר ויותר ליצור מודלים של צורות מורכבות ומפתות באמצעות כליפ שונים. עבודת צוות העיצוב הממוחשב בחברת Ramboll היא לחקור וליישם תהליכים טבעיים על תכנון סטרוקטורות ויצירת צורות, אולם אף יותר מכך לתכנן ולעצב תוך התייחסות מתמדת לייצור ולבניה, לעיתים קרובות תוך שימוש במודלים ויצירת אב-טיפוס פיזי בקנה מידה קטן או גדול.

האתגר המובנה בעיצוב לייצור הוא לרוב שווה ערך לזה של יצירת מבנה יציב. חשוב לתת תשומת לב שווה לשניהם. Ramboll Engineering nRamboll היא חברת הנדסה, עיצוב וייעוץ מובילה אשר נוסדה ב- 1945 בדנמרק. החברה מעסיקה כ- 10,000 מומחים והיא מהמובילות בצפון אירופה, הודו והמזרח התיכון. החברה פועלת בתחומים מגוונים כגון מבנים, תחבורה, סביבה, אנגריה, נפט וגז וייעוץ ניהולי, ועבודותיה כוללות בין היתר פרויקטים כגון Forth Replacement Crossing, מוזיאון Mary Rose, גשר ה- Mersey Gateway, תחנת הרכבת פדינגטון, שיקום מבני TfL ומנהרות, גשר Twin Sails, המוזיאון הבריטי ומרכז הטכנולוגיה Vestas Blade.

סטיבן מלוויל סטיבן מלוויל מנהל את תחום הנדסת המבנים לרמבול בריטניה, ומתמחה בעיצוב רעיוני של סביבות בנויות ברחבי העולם. לצד תרומתו לתכנון וביצוע של פרוייקטים בתחום ההנדסה, הוא יצר ומוביל את צוות התכנון הממוחשב אשר מוקדש למחקר וליישום של כלים דיגיטליים מובילים בתכנון מבנים ותוכניות אב. סטיבן הרצה ולימד ב- TU Delft, ובאוניברסיטאות בטקסס, קופנהגן, בריסטול, נורת'מבריה, ווסטמינסטר וקרדיף. הוא היה חבר של ועדת הפרסים של ה- RIBA בשנת 2013.

 

סיווג
סוג האירוע: