לאחר הכישלון במכרז הקודם עם חברת MTS הוחלט בין שר האוצר לשר התחבורה כי לא יופק מכרז זכייני חדש והפרויקט יבוצע במימון המדינה בתקציב של 10.7 מיליארד שקל
לעיוון נוסף:
http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=abe2010 1021_65988
נשמח למידע נוסף ממהנדסים מעורבים ולדעות נוספות
קדימה תשתיות !
הלוואי וזה באמת יקרה. היום נסעתי לחיפה (בקרה תקציבית על הפרוייקט בו אני עובד) וראיתי שיש שלטים ובהם מצויין כי בקרוב תחל גם העבודה על רכבת העמק !
CivilEng wrote: קדימה תשתיות ! הלוואי וזה באמת יקרה. היום נסעתי לחיפה (בקרה תקציבית על הפרוייקט בו אני עובד) וראיתי שיש שלטים ובהם מצויין כי בקרוב תחל גם העבודה על רכבת העמק !
גם אני עברתי אתמול בחיפה
בהצלחה רבה לאלי בוכריס ולפורום תחבורה ותשתיות תנועה
לעניין הרכבת הקלה:מקווה מאוד שגם בביצוע ממשלתי תינתן הדעת לתופעות לוואי כגון זרם תועה (Stray Current)כבר התקיימו בפורטל דיונים/שירשורים בנושא.
ככלל, יסודות כל מבנה הנמצא במרחק מאות מטרים ממסילת הרכבת הקלה עלולים להיפגע מזרם תועה.
קדימה, תשתיות!!!
חגי שושני
More information about text formats
על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).
ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !
הירשם| התחבר
רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות
אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.
משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.
חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר
לאחר הכישלון במכרז הקודם עם חברת MTS הוחלט בין שר האוצר לשר התחבורה כי לא יופק מכרז זכייני חדש והפרויקט יבוצע במימון המדינה בתקציב של 10.7 מיליארד שקל
לעיוון נוסף:
http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=abe2010 1021_65988
נשמח למידע נוסף ממהנדסים מעורבים ולדעות נוספות
קדימה תשתיות !
הלוואי וזה באמת יקרה. היום נסעתי לחיפה (בקרה תקציבית על הפרוייקט בו אני עובד) וראיתי שיש שלטים ובהם מצויין כי בקרוב תחל גם העבודה על רכבת העמק !
גם אני עברתי אתמול בחיפה
בהצלחה רבה לאלי בוכריס ולפורום תחבורה ותשתיות תנועה
לעניין הרכבת הקלה:
מקווה מאוד שגם בביצוע ממשלתי תינתן הדעת לתופעות לוואי כגון זרם תועה (Stray Current)
כבר התקיימו בפורטל דיונים/שירשורים בנושא.
ככלל, יסודות כל מבנה הנמצא במרחק מאות מטרים ממסילת הרכבת הקלה עלולים להיפגע מזרם תועה.
קדימה, תשתיות!!!
חגי שושני
הוסף תגובה חדשה