הסיפור של CivilEng

מובילים שינוי בענף הבנייה

בואו נתחיל מהסוף: קבוצת CivilEng נוצרה בשבילכם.

ענף הבנייה מאגד בתוכו אנשי מקצוע ממנעד רחב של תחומים ועיסוקים - שמנו לנגד עינינו ללוות ולחבר בין כולם. יחד נוביל שינוי בענף הבנייה. הדרך לשינוי מתחילה בקהילה חזקה ומגובשת, בשיתוף ובהבנה שבחרנו כולנו, במקצוע הנכון.

 

אנחנו כאן כדי לסייע לכם בכל צומת, החלטה או שאלה. יש לנו אתר גדוש בידע מקצועי ופלטפורמות מקוונות לשיתוף הידע, אנו מציעים שירותי איתור, גיוס והשמה ואף מנהלים מערך קורסים ייחודי, כדי להעניק לכם את הכלים הדרושים להתפתחות מקצועית במהלך הקריירה.

 

למה אנחנו עושים את כל זה? המשיכו לגלול.

 

 

בונים שלד

אנחנו חוזרים אחורה בזמן. לירן ואייל לוין גדלו במשפחה שעסקה בתחום קידוחי הכלונסאות. ענף הבנייה היה תמיד בבית, בדרך זו או אחרת. בשל כך בחר לירן ללמוד הנדסה אזרחית בטכניון. לאורך הלימודים הוא התקשה למצוא מידע מקצועי, בעברית, במקורות הידע השונים ולכן הוא החליט לעשות מעשה - לפנות למרצים שמהם למד במהלך התואר ולבקש מאמרים מקצועיים. זה התחיל בקטן, עם כמה מאמרים, אבל לאחר מכן ההתגייסות גברה והידע הרב שנצבר רוכז לאתר מקצועי. עם הזמן, החלו גם אנשי המקצוע והסטודנטים להיעזר בחומרים באתר.

 

באותו הזמן, אייל סיים את לימודי הנדסת תעשייה וניהול ועסק בתחום מערכות המידע. מתוך התשוקה והסקרנות לענף הבנייה, הוא חבר ללירן במטרה למסד את הפעילות והמידע הרב שנצבר באתר, לכדי גוף מקצועי שענף הבנייה, על כל היבטיו, עומד במרכזו. יחד, הם הביאו בשורה מרעננת לענף הבנייה וקראו לו CivilEng (שילוב של צמד המילים Civil Engineering).

 

עם הזמן הפכה קבוצת CivilEng לבית של ממש עבור קהילה הולכת ומתרחבת של אנשי המקצוע. כי זה מה שאנחנו עושים ורוצים להמשיך לעשות - ללוות אתכם בכל צומת, החלטה או שאלה ולבנות יחד את ענף הבנייה.

 

אז...מה אנחנו בכלל עושים פה?

 

CivilEng.co.il: 

אתר CivilEng מכיל אלפי מאמרים מקצועיים, ראיונות, ידיעות, חדשות, מחקרים ועוד. אנשי מקצוע ותיקים ובכירים, מהנדסים והנדסאים צעירים, סטודנטים ועוד - כולם נעזרים בידע המקצועי ובתוכן הייחודי. אנו מזמינים אתכם להירשם לניוזלטר שלנו ולקבל את התוכן ישירות לכתובת הדוא"ל שלכם.

 

הקהילה המקצועית של CivilEng: 

אלפי אנשי מקצוע כבר חברים בקהילה שלנו! הקהילה בפייסבוק וב-WhatsApp מהווה פלטפורמה לשיתופי פעולה עסקיים, לשיתוף מידע, חוויות, ידע מקצועי ועוד. אתם עוד לא שם? הירשמו חינם לאחת מקבוצות ה-WhatsApp בלינק המצורף. כמו כן, תנו לייק בעמוד הפייסבוק שלנו והצטרפו אלינו.

 

CivilEng Jobs:

זרוע האיתור, הגיוס וההשמה שלנו מתמחה בהתאמה מדויקת של המועמדים למשרות בחברות ובמשרדים בענף. אנו מתמחים בגיוס ובהשמה למגוון תחומים: ייזום, ניהול ופיקוח, חברות קבלניות\ביצוע, תכנון וייעוץ, ספקים ועוד. אנו מגייסים לחברות מובילות בכל התחומים ומלווים את המועמדים מרגע שליחת קורות החיים ועד קליטתם במקום העבודה החדש. בזכות ההיכרות המעמיקה עם ענף הבנייה, השירות שלנו ממוקד ותפור למידות הלקוחות. 

 

CivilEng Academy:

זרוע הלימודים שלנו כוללת קורסים מקצועיים ליחידים ולארגונים תוך מתן דגש על פיתוח מקצועי וניהולי של אנשי ענף הבנייה. אנו מזמינים אתכם להתרשם ולהירשם בקישור הבא.

 

 

מלווים אתכם לכל אורך הדרך

זכרו שאנחנו כאן, לא הולכים לשום מקום. ואתם תמיד מוזמנים לגלוש באתר או להתייעץ באחת מהקבוצות שלנו ברשתות החברתיות, ולדעת ש-CivilEng תמיד אתכם. כי יחד, אנחנו נוביל שינוי אמיתי בענף הבנייה.

בואו לראות מה אנחנו עושים! לחץ כאן>>

מוזמנים לקרוא את תנאי השימוש לפני הגלישה.

 

אתם יכולים להשיג אותנו באחת מהדרכים הבאות:

טלפון: 072-2419070 

דוא"ל: Info@civileng.co.il

 

בברכת גלישה מהנה ופורה,

לירן ואייל לוין.