הסיפור של CivilEng

מובילים שינוי בענף הבנייה

מידע וידע מקצועי ▪ קהילה מקצועית וחברתית ▪ חדשות ועדכונים שוטפים ▪ אירועים וכנסים ▪ קורסים, הכשרות, הרצאות והדרכות ▪ שירותי השמה וגיוס מתקדמים, לוח דרושים, מנוע חיפוש וזירת פרסום ייחודית וממוקדת ▪ זירת מסחר לציוד חדש ויד שנייה ועוד  את כל זה ועוד תוכלו למצוא כאן ב-CivilEng, האתר המוביל בישראל לענפי ההנדסה האזרחית, הבנייה והתשתיות.

 

CivilEng, מאחורי הקלעים

 

אתר CivilEng, שנחשב כיום לאתר האינטרנט המוביל בישראל בענף הבנייה, נוסד כבר בשנת 2009, על ידי לירן ואייל לוין, שגדלו ונשמו את ענף הבנייה מגיל צעיר, אחרי שבמשפחתם עסקו בקידוחי כלונסאות. האהבה הגדולה לענף הובילה את לירן לבחור בלימודי הנדסה אזרחית בטכניון, ובזמן הלימודים, לירן שם לב שהמידע המקצועי על הענף בעברית דל למדי. הוא החליט לעשות מעשה ופנה למרצים שהכיר במרוצת השנים, כדי שיכתבו עבורו מאמרים מקצועיים בעברית. זה התחיל עם מאמרים אחדים, אך מהר מאוד כמות המאמרים גדלה והפכה למקור מידע ששימש רבים לאורך השנים. במקביל, אייל לוין סיים לימודי הנדסת תעשייה וניהול ועסק במערכות המידע בחברות בתעשייה, אך גם לו דגדג לשוב לעולם שעליו גדל. אייל החליט לחבור לאחיו, במטרה למסד את הפעילות והמידע הרב שהצטבר לגוף מקצועי אחד - והשאר היסטוריה. 

 

פורומים, קבוצות מקצועיות ואינספור אירועים: הקהילה של CivilEng

 

עם הזמן, הפכה קבוצת CivilEng לבית של ממש עבור קהילה הולכת ומתרחבת של אנשי מקצוע מתחום הבנייה, שרק חיפשו מקום שירכז תחת קורת גג אחת את כל המידע הרלוונטי. מלבד מידע רחב ומקצועי, כיום ניתן למצוא ב-CivilEng קהילה רחבה של אנשי מקצוע. באתר שלנו פורום פעיל, המשמש סטודנטים ואנשי מקצוע מהענף, בו הם משתפים מידע ומנהלים דיונים. בנוסף, ישנן קבוצות פייסבוק פעילות בהן מתקיימים דיונים מקצועיים וניתן להתייעץ ולהתעניין בנושאים שונים וחדשים וכן קבוצות WhatsApp פעילות, בהן יוצרים הפעילים אינטראקציה רחבה, האחד עם השני, חולקים ידע  ולעתים אף ממשיכים לשיתופי פעולה בתחום.

 

השירותים של CivilEng

 

שירותי השמה וגיוס כח אדם, זרוע איתור ומנוע חיפוש ייחודי

 

מלבד מידע מקצועי מקיף וקהילה רחבה, זרוע הפעילות הוותיקה של קבוצת CivilEng היא שירותי ההשמה וגיוס כח האדם, המחברים בין אנשי מקצוע מענף הבנייה המחפשים עבודה לבין החברות השונות במשק. תחת שירותי ההשמה של CivilEng עברו אלפי מועמדים במרוצת השנים, שבזכות CivilEng, מצאו לעצמם מקום עבודה חדש. מדובר על פלטפורמה חדשנית וֿמקצועית לאיתור עובדים וחיפוש אחר מקומות עבודה, הנחשבת למהירה ואפקטיבית עד מאוד. אנשי הגיוס וההשמה שלנו הם מהמובילים בתחום ובעלי היכרות מעמיקה עם ענף הבנייה.

 

מן הצד השני של המתרס, המועמדים לעבודות השונות אצלנו באתר עוברים סינון מעמיק, וכך רק הטובים  והמתאימים ביותר מגיעים לחברות שאיתן אנו עובדים.

 

בנוסף, כדי להפוך את חייהם של מחפשי העבודה במעט ליותר קלים, יצרנו מנוע חיפוש נוח וידידותי למשתמש, המאפשר למצוא בקלות וביעילות מידע ממוקד אודות חברות ונותני שירות ולהגיש מועמדות למגוון משרות וכן לפנות אליהם באופן ישיר.

 

האקדמיה הפרקטית של CivilEng Academy - CivilEng

 

CivilEng Academy הינה בית מקצועי להכשרות, הדרכות וקורסים, במגוון תחומים רלוונטיים למנהלים ולאנשי מקצוע מכלל התפקידים והדיסציפלינות בענף הבנייה – ביצוע, תכנון, ניהול ופיקוח, ייזום ועוד.

האקדמיה הפרקטית שלנו נוסדה מתוך רצון לשפר את מקצועיות העוסקים בתחום ולהעניק למשתתפים ידע, כלים ומיומנויות מקצועיות וניהוליות מתקדמות, כמו גם מתוך מטרה לסייע לחברות למקסם את היכולות והביצועים של כלל בעלי התפקידים בארגון.

הקורסים שלנו נוגעים בקשת רחבה של נושאים, החל מתחומי ליבה בהנדסה אזרחית ועבודות בנייה דרך קורסים בניהול פרויקטים וכלה בקורסים לפיתוח מנהלים בענף.

הקורסים שלנו מותאמים גם לקהל הרחב (Open Enrollment) - קורסים המתקיימים לאורך השנה במיקוד על תחום לימוד ספציפי, וגם לארגונים (Tailor Made Programs) - קורסים המותאמים במדויק לצרכי הארגון ומשלבים נושא או מספר נושאי לימוד, בהתאם לצרכי הארגון הלומד.

 

שירותי הפרסום של CivilEng

 

הפרסום באתר CivilEng ממוקד ומקצועי. רוב מוחלט של הגולשים באתר מגיעים מענף הבנייה ולכן מדובר בפרסום אפקטיבי עד מאוד. זו אחת הסיבות שחלק גדול מהחברות המובילות במשק בוחרות לפרסם כאן אצלנו באתר. אנו מציעים מתחם ייחודי לחברות בו ניתן למצוא מידע מקיף על החברה, מאמרים (מקודמים באתר הבית) ועוד.

 

כפי שבוודאי כבר הבנתם, תחת קבוצת CivilEng תוכלו למצוא את כל מה שקשור לעולם המרתק הזה, לרבות זירת מסחר, בה ניתן לרכוש או למכור מוצרים חדשים ויד שנייה, בכל קטגוריה אפשרית הקשורה לענף, לרבות ציוד וחומרי בניין, מכונות וציוד מכני ועוד. זירת המסחר שלנו פעילה מאוד ובאמצעותה נרשמות עשרות עסקאות מוצלחות בענף הבנייה מדי שבוע.