מתי האירוע
12/06/2017 - 17:00 עד 19:00
היכן האירוע
כתובת:
ירושלים
אזור:
ירושלים והסביבה

הקמת מרכז השליטה של משרד הבינוי והשיכון

הסניף הישראלי של  PMI – Project  Management Institute - העמותה  לניהול  פרוייקטים בישראל

מתכבד להזמינך למפגש התשיעי של "פורום ניהול פרוייקטי בינוי ותשתיות"

שיתמקד הפעם בנושא הקמת מרכז השליטה של משרד הבינוי והשיכון

רקע

משרד הבינוי והשיכון, האמון על תחום הבניה והדיור בישראל, זיהה את משבר הדיור בישראל והחל במאמץ להגעה לפתרון באמצעות צעדים רבים וביניהם בנייה חדשה, סיוע בדיור ושיקום שכונות, התיישבות בגליל ובנגב, התחדשות עירונית, שיפור תהליכים ולחימה בבירוקרטיה.

כיום בישראל נדרשות כ-15 שנים לבניית שכונה אחת, בתהליך בירוקרטי מורכב הכולל 502 שלבים ועשרים ושבעה גופים שונים שמעורבים בו ונדרשים לאשר ולבחון כל צעד בכל תכנית. הקושי בבניית שכונות חדשות גורם לעליית מחירי הדירות הקיימות ופוגע בכיסם של אזרחי ישראל. המשרד ביקש לקצר את זמני הביצוע הארוכים של פרוייקטי הבניה והציב יעד של חמש שנים לכל פרויקט, כלומר, שליש מהזמן הממוצע כיום.

בואו לשמוע ממקור ראשון, כיצד משרד הבינוי והשיכון פועל לשנות את מציאות הדיור הישראלית, במטרה לפתור את הסוגיה שנוגעת לחיי כולנו.

______

בחלקו הראשון של היום תקבלו הצצה ראשונית למרכז השליטה שהוקם על ידי המשרד (בסיוע אורנטק), אשר מנהל ומבקר למעלה מ-1,200 פרוייקטים במקביל, במטרה לחסוך זמן ומשאבים יקרים. המשל"ט שינה את דרך החשיבה של המשרד ואופן ניהול תהליכי הבניה בישראל, ובכך משפיע על חיי אזרחי ישראל הכמהים לדירות. במהלך הסיור תועבר סקירה מפי מנהל המשל"ט.

______

בחלק השני, מר נתנאל לפידות, ראש אגף בכיר לתכנון אסטרטגי ומדיניות במשרד הבינוי והשיכון, יציג את היוזמות החדשות ביותר של המשרד, אשר עתידות להשפיע רבות על חיינו ומטרתן לשנות את אפשרויות הדיור של אזרחי המדינה, וביניהן תיעוש ענף הבנייה, עירוניות, עידוד חדשנות ופיתוח טכנולוגיות חדשות, Big Dataועוד.

______

בחלק האחרון, מר בנימין דרייפוס, ראש אגף שיווק במשרד הבינוי והשיכון, יציג את פרויקט מחיר למשתכן. הפרויקט הוא חוד החנית בסדרת צעדים שיזמה מדינת ישראל במטרה להקל על חסרי דירה לקנות דירה ראשונה בתנאים מועדפים. הפרויקט מאפשר לאזרחים, אשר זכאים על פי קריטריונים ברורים, להתמודד בהגרלות על האפשרות לרכוש דירה במחיר נמוך ממחירי השוק, ובכך מגדילה את מספר בעלי הדירות בישראל. 


הערות:

  1. מפגשי הפורום מיועדים לבעלי מקצוע שעיסוקם הישיר או העקיף בניהול פרוייקטי בינוי ותשתיות - מנהלי פרוייקטים, PMOs, מנהלים האחראים על מנהלי פרוייקטים ובעלי תפקידים ניהוליים תומכים בענף הבינוי והתשתיות, התחבורה, המים והאנרגיה.
  2. ההשתתפות במפגשי הפורום מקנה 2 PMI PDU.
  3. מספר המקומות מוגבל, ההשתתפות במפגשי הפורום מחייבת הרשמה מראש וקבלת אישור הרשמה.
  4. עדיפות בהרשמה תינתן לחברי עמותת PMI סניף ישראל העובדים בתפקידים/ ארגונים רלוונטיים, ולמשתתפים במפגשים הקודמים של הפורום.
  5. להרשמה, נא לשלוח מייל ל- construction_forum@pmi.org.il, ובו כל הפרטים הבאים: שם מלא, מספר ת.ז., שם הארגון, חטיבה/אגף/מחלקה, תפקיד, טלפון נייד, כתובת מייל בעבודה, סטטוס חברות ב-PMI.

סיווג
סוג האירוע: