יש לי שאלה מעט מוזרה למהנדסים אזרחים (אני מהנדס סביבתי). השאלה היא מה קצב החפירה "בגדול" של באגר אשר חופר חניון תת קרקעי וכמה כלים בד"כ נהוג להכניס לשטח. אני צריך את הנתונים האלו לצרכי חישובים של פליטות אבק בעת חפירת חניון.
אני יכול לתת לך את הטלפון של קבלן עבודות עפר שעבד בפרוייקט שלי, לדעתי תקבל ממנו מידע אמין. מה דעתך ? אני מניח שהתוצאות בין התיאוריה והפרקטיקה שונות. בכל אופן... מדובר על משהו ממוצע שהרי הקצב תלוי בסוג הקרקע ובתנאי השטח\לוגיסטיקה.
* חניון עמוק וצר כדוגמאת החניונים בתל אביב לא מתאים לדוגמה הנ"ל ,(צריך מהנדס ביצוע או קבלן שיגיע לשטח ויחליט על שיטת הביצוע ותשומות העבודה)
נניח שהקרקע היא חולית (ללא סלעים) נניח שהחניון ענקי ולא עמוק (לדוגמא חניון של קניון) נניח שעובדים 3 באגרים + שופל (יחס הזהב לדעתי בעבודות עפר) צוות כזה יכול לפנות כ- 60-משאיות ביום סה"כ 2400-מ"ק ביום
שלום לכולם,
יש לי שאלה מעט מוזרה למהנדסים אזרחים (אני מהנדס סביבתי). השאלה היא מה קצב החפירה "בגדול" של באגר אשר חופר חניון תת קרקעי וכמה כלים בד"כ נהוג להכניס לשטח. אני צריך את הנתונים האלו לצרכי חישובים של פליטות אבק בעת חפירת חניון.
תודה מראש לכולם
אלון
אהלן אלון, מה שלומך ?
אני יכול לתת לך את הטלפון של קבלן עבודות עפר שעבד בפרוייקט שלי, לדעתי תקבל ממנו מידע אמין. מה דעתך ? אני מניח שהתוצאות בין התיאוריה והפרקטיקה שונות. בכל אופן... מדובר על משהו ממוצע שהרי הקצב תלוי בסוג הקרקע ובתנאי השטח\לוגיסטיקה.
שאלה טובה, גם אני אשמח לדעת
* חניון עמוק וצר כדוגמאת החניונים בתל אביב לא מתאים לדוגמה הנ"ל ,(צריך מהנדס ביצוע או קבלן שיגיע לשטח ויחליט על שיטת הביצוע ותשומות העבודה)
נניח שהקרקע היא חולית (ללא סלעים)
נניח שהחניון ענקי ולא עמוק (לדוגמא חניון של קניון)
נניח שעובדים 3 באגרים + שופל (יחס הזהב לדעתי בעבודות עפר)
צוות כזה יכול לפנות כ- 60-משאיות ביום
סה"כ 2400-מ"ק ביום
ארז
מה הבעיה 60 טון למשאית זה מקובל מאד ....
עד 25אחוז חריגה בכלל לא מדברים איתך
ראיתי בחיי תעודות משלוח של משאיות עמוסות , שחשכו עני
הוסף תגובה חדשה