טרם התקבלה חוות דעת.

טלבי גולדרט משרד עורכות דין

המשרד מוביל בתחום רישוי עסקים, תכנון ובניה ורשויות מקומיות.

שתף:

אודות

משרד עורכות דין טלבי גולדרט הוא משרד מוביל בתחום רישוי עסקים, תכנון ובניה ורשויות מקומיות. המשרד מציע לבעלי עסקים, יזמים ואדריכלים את הפתרונות המשפטיים במקרים בהם העסק מוצא את עצמו שבוי בדרישות חריגות או לא הוגנות על ידי מחלקת ההנדסה בעיריה (דרישות להוצאת רישיון עסק לחלק מהמבנה שאינו מהווה פעילות עיקרית, התניית הרישיון בפיתוח שצ"פ או טיפול בחריגות שאינן באחריות העסק, דרישה לתשלום היטל השבחה כתנאי לרישיון ועוד).

משרדנו מאפשר לעסק לקבל את הרישיון או היתר הבניה ביעילות ובקלות, באמצעות כתיבת חוות דעת לרשות המקומית או ליווי משפטי להסדרת המצב הקנייני והתכנוני.

המשרד מוביל בתחום רישוי עסקים בישראל הפועל למען זכויות עסקים. שותפות המשרד הן תובעות עירוניות לשעבר, והן מכירות מקרוב את דרכי החשיבה והפעולה של הרשות המקומית בתחומי רישוי עסקים ותכנון ובניה. השאיפה של המשרד היא ליצור עבור היזם או העסק פתרונות שיקדמו את תהליך הוצאת הרישיון ויאפשרו לעסק להתנהל במרחב העירוני ללא טרדות נוספות מצד הרשות. כאשר הדבר מתאפשר, המשרד בוחר לפעול בדרכים של שיח עם הרשות ולא בלחימה נגדה מתוך מחשבה על היום שאחרי.

קטגוריות

תכנון וייעוץ

תחומי פעילות

חוות דעת

טרם התקבלה חוות דעת.

צור קשר עם החברה

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר