מתי האירוע
05/06/2014 - 13:00
היכן האירוע
כתובת:
בינלאומי
אזור:
כל הארץ, חו"ל

יום איכות הסביבה הבינלאומי

יום איכות הסביבה העולמי, המצויין מדי שנה ברחבי העולם ב-5 ביוני, הוא יוזמה של ארגון UNEP, ארגון שהוקם על ידי האו"ם במטרה לטפל בנושאים הקשורים באיכות הסביבה. חגיגות יום הסביבה החלו בשנת 1972 לציון ועידת שטוקהולם בנושא הסביבה האנושית.

במסגרת יום איכות הסביבה העולמי, הקהילה הבינלאומית מבצעת שלל פעולות סביבתיות חיוביות ברחבי העולם במטרה להעלות את הנושא למודעות, לעורר את חשיבות הטיפול בנושאים סביבתיים ולעודד מציאת פתרונות שיאפשרו לבני האדם לשפר את איכות חייהם מבלי לפגוע במשאבי הטבע ובאוצרות הסביבה.

במסגרת חגיגות יום איכות הסביבה הבינלאומי, מדינות רבות ברחבי העולם עורכות אירועים מיוחדים במטרה לעורר את המודעות לשמירה על איכות הסביבה כערך חברתי. במסגרת זו נערכים הופעות, מצעדים, וקמפיינים נגד זיהום הסביבה ועוד מגוון פעילויות בנושאים סביבתיים.

יום איכות הסביבה העולמי מאפשר לאנשים מכל קצוות העולם לפעול למען נושא חברתי משותף על מנת להבטיח עתיד טוב יותר לדורות הבאים. הפעילות נעשית לא רק ברמה הקולקטיבית אלא גם ברמה האישית - כל אחד מהמשתתפים מגלה אחריות אישית לנעשה במרחב המחייה שלו ומפנים את כוחו כסוכן של שינוי בסביבתו. 

סיווג
סוג האירוע: