פרטי האירוע
18/01/2013 - 09:00 עד 16:00
כתובת:
קמפוס תחתון, המרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון

יום פתוח ב- 18/1/13 במרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון

ההרשמה לשנת הלימודים הבאה בעיצומה ובמרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון, יערך יום פתוח, בו יוכלו מועמדים לקבל מידע על כל המחלקות והמסלולים שמציע המרכז ולזכות לתשובות וייעוץ לגבי כל השאלות והלבטים.

היום הפתוח יערך ביום שישי, 18/1/13 החל מהשעה 9:00, בקמפוס התחתון של המרכז האוניברסיטאי. במסגרתו ניתן יהיה להתרשם ממגוון רחב של 28 תכניות לימוד לתואר ראשון ושני, ממסלולי המרכז ללימודים קדם אקדמיים, מגוון המסלולים הנלמדים במרכז לעיצוב ולטכנולוגיה (לתואר הנדסאי) ולתכניות לימודים מגוונות ביחידה ללימודי חוץ והמשך בתל אביב. במהלך היום הפתוח יוכלו המועמדים להשתתף במפגשי מידע עם ראשי המחלקות, ראשי המרכז האוניברסיטאי וכן דיקני הפקולטות.

כמו כן יתקיימו הרצאות על תחומי הלימוד השונים ויתאפשר לשמוע על חוויית הלימודים והמגורים ממקור ראשון - מפי סטודנטים ואף בוגרים. בנוסף, יתקיימו סיורים ברחבי הקמפוס, ובפני המשתתפים יוצגו תערוכות ופרויקטים של המחלקות השונות במרכז האוניברסיטאי, אשר לאחרונה הוחלט להכיר בו כאוניברסיטה לכל דבר ועניין וכעת מחכים כי ההחלטה תיכנס לתוקפה.

מסלול לימודים יוקרתי נוסף שיוצג למועמדים מיועד למצטיינים ויאפשר תארים שונים כגון תואר ראשון בהנדסה תעשייה וניהול ומוסמך במנהל עסקים, תואר כפול בפיזיקה ובהנדסת חשמל ועוד. לכל המתלבטים למיניהם תתאפשר הכוונה פסיכולוגית תעסוקתית, במהלכה המועמדים יבצעו מבחן ממוחשב (ללא עלות, אך מותנה ברישום מראש) שיבדוק נטיות אישיות וכישורים וכמו כן יוכלו המועמדים לקבל ייעוץ תעסוקתי לגבי אפשרויות הלימוד שהכי מתאימות להם.

חשוב להזכיר כי בהתאם להחלטת כנסת ישראל מחודש יוני 2010 כל חייל/ת או בוגר/ת שירות לאומי אשר סיים את שירותו החל מחודש ינואר 2010 והלומד במוסד להשכלה גבוהה באזור עדיפות לאומית, יהיה זכאי למלגת שכר לימוד מלאה עבור שנת לימודיו הראשונה לתואר ראשון - שלא על חשבון הפיקדון הצבאי.

המרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון גאה להיות המוסד האקדמי היחידי המאפשר גם ליהנות מהזכאות למלגה, גם מלימודים במרכז הארץ וגם לזכות בתואר אוניברסיטאי מהשורה הראשונה. בנוסף, המועמדים שיגיעו ליום הפתוח יוכלו ללמוד על מגוון האפשרויות לקבלת מלגות וסיוע כלכלי, כאמור, מעונות, הסעות, שילוב לימודים תורניים בלימודים אקדמיים ועוד. כמו כן, לנרשמים ללימודים ביום הפתוח תוענק הנחה של 50 אחוז בדמי הרישום והטבות נוספות.

הסעות ללא תשלום יועמדו לרשות המשתתפים ממבחר נקודות ברחבי הארץ: נתניה, כפר-סבא, חדרה, ירושלים, פתח תקווה, ראשון לציון ותל אביב. למידע נוסף על היום הפתוח יש להיכנס לאתר www.ariel.ac.il .

ניתן לפנות גם למרכז המידע של המרכז האוניברסיטאי 1-800-660-660 המרכז עומד לרשותכם בימים א'-ה' בשעות 08:00-21:30 וביום ו' בשעות 08:00-13:00.

סיווג
סוג האירוע: