טרם התקבלה חוות דעת.

יצחק שטרן ושות'

קבוצת שטרן נמנית בין החברות המובילות בענף הבנייה כבר למעלה מ-30 שנה

שתף:

אודות

כבר למעלה מ-35 שנה, קבוצת שטרן מיישמת הלכה למעשה את רעיונותיהם של מיטב הארכיטקטים, יוצקת לתוכם משמעות ויוצרת מפגש איכותי בין אנשים ומרחב המחיה שלהם, בין עובדים וסביבת העבודה שלהם ובין אדם לסביבתו.

מאז הקמתה בשנת 1979 על ידי משפחת שטרן – יצחק ושני בניו אמנון ואסף, קבוצת שטרן מעניקה משמעות חדשה למונח "מוניטין שבונים עליו". הקבוצה נהנית ממוניטין אשר מציב אותה בין החברות המובילות בענף הבנייה בישראל. הקבוצה ידועה בשל אמינותה הבלתי מתפשרת, היצירתיות שלה והמקצועיות חסרת הפשרות שלה. בנוסף, הקבוצה ידועה לא פחות בשל כוח האדם המיומן שלה, איתנותה הפיננסית, עמידתה העקבית בלוחות זמנים ושירות נעים ויעיל.

קבוצת שטרן מאמינה כי מתן שירות מושלם, הינו המפתח להצלחה. שלמות כזו מתחילה כבר בשלבי התכנון המוקדמים וממשיכה בהכשרת צוותי העבודה לצורך ביצוע אופטימלי ועד להשלמת הפרויקט ומסירתו.

קבוצת שטרן מפקחת באופן הדוק על צוותי העבודה שלה, על מנת להבטיח את מקצועיותם הבלתי מתפשרת, יעילותם המקסימלית והקפדה בלתי מתפשרת על עמידה בלוחות זמנים, כמו גם עמידתם בדרישות המפרטים הטכניים עד לפרט הקטן ביותר תוך עמידה במסגרת התקציבית שהוגדרה. מטרות אלה הן ערכי הליבה של כל צוות עבודה הניגש לעבודה על פרויקט חדש והעקרונות המנחים לאורך כל שלבי עבודתו.

כל חברות הבת של קבוצת שטרן עומדות בתקני הבנייה הישראליים והבינלאומיים המחמירים ביותר. הקבוצה מוסמכת לתקן ISO 9001:2008 הודות לתהליכי בקרת האיכות הקפדניים והיעילים שלה. החברה מעסיקה כ-50 מהנדסים ומנהלי עבודה מוסמכים וקרוב ל-100 עובדים בסה"כ.

קבוצת שטרן מורכבת ממספר חברות בת - כל חברה מספקת שירותים בתחום ההתמחות הספציפי שלה. תחומי ההתמחות כוללים יזמות בנדל"ן והתמחות בבניית מתחמי מגורים, מתחמים מסחריים, מלונות ובנייני משרדים בישראל ובאירופה.

באמצעות חברות אלה, קבוצת שטרן משרתת מגוון רחב של לקוחות בישראל וברחבי העולם. הקבוצה מעמידה את הניסיון והידע העשירים שלה לרשות לקוחותיה בכל תחומי ההנדסה האזרחית, משלב הביצוע הראשונים ודרך כל שלבי הבנייה של פרויקטים פשוטים ומורכבים כאחד.

המוניטין של קבוצת שטרן נתמך היטב על ידי הבנייה האיכותית שלה במגוון סקטורים. עבור הסקטור העסקי, הקבוצה בנתה בשנים האחרונות מאות אלפי מטרים רבועים של שטחי משרדים. כמו כן החברה בנתה מבנים אקדמיים, מבני תעשייה, מלונות ומתחמי מסחר ובילוי. בין לקוחותיה נמנים כמה מהמוסדות והחברות המובילות בישראל ובעולם כגון אינטל, הטכניון, אוסם, תנובה, שטראוס, נביעות ומרכז הקונגרסים בחיפה.

בתחום המגורים, קבוצת שטרן בונה אלפי יחידות דיור אשר משקפות את החשיבה היצירתית של הקבוצה, בפיתוח סביבתי עשיר אשר משלים את סביבת המגורים ובבנייה מדויקת העומדת בסטנדרטים הבינלאומיים הגבוהים ביותר – מהפרט הגדול ביותר ועד לפרט הקטן ביותר. הפרויקטים של הקבוצה כוללים יחידות דיור, שכונות מגורים ומגדלי מגורים. באירופה, הקבוצה בנתה מאות יחידות דיור בסטנדרט גבוה באזורי מגורים יוקרתיים.

קטגוריות

תחומי פעילות

חוות דעת

טרם התקבלה חוות דעת.

צור קשר עם החברה

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר