טרם התקבלה חוות דעת.

כלל מוצרי בטון בע"מ

מוותיקי המפעלים בענף הבנייה, עוסקת מזה כ-38 שנים בייצור אלמנטי בטון טרומיים מבטון דרוך ולוחות דרוכים...

שתף:

אודות

כלל מוצרי בטון בע"מ, מוותיקי המפעלים בענף הבניה, עוסק מזה כ-38 שנים בייצור אלמנטי בטון טרומיים מבטון דרוך ולוחות דרוכים (לוח"דים) בטכניקות מתקדמות ובבקרה מחמירה ומדוייקת. המפעל הצטייד לאחרונה בציוד וטכנולוגיה מהמתקדמים בעולם, כאשר הזמנת התבניות החדשות אפשרה למחלקה הטכנית ולמהנדסי החברה לתכנן ולעצב מחדש את המבנה הגיאומטרי של המוצרים ולשפר את חוזקם ואיזונם. 2 מחלקות המפעל (מחלקת הלוח"דים ומחלקת האלמנטים) זוקפות לזכותן ייצור והרכבת מאות אלפי מ"ר של תקרות, קירות, קורות לגשרים ומוצרים טרומיים לפי דרישה, המשולבים במבנים, חניונים וגשרים ברחבי הארץ.


תקנים ובקרת איכות
המפעל מבוקר באופן שוטף ומחויב לעמידה בתקנים בכלל ובת”י 466 חלק 5 ות"י 1923 חלק 2 בפרט. מכון התקנים, שהסמיך את המפעל הן עפ”י תו התקן הישראלי והן לעמידה בתקני האיכות הבינלאומיים -מבקר, דוגם ומאשר את פעילות ומוצרי המפעל באופן קבוע ורצוף.

המפעל מעסיק בקר איכות במשרה מלאה וכן מקיים מעבדה לבדיקת המוצרים העוקבת אחר התפתחות חוזקו של הבטון בתהליך היצור ולאחריו.
 
אמנת האיכות והשירות
הטמעת מודעות עובדי המפעל לאיכות המוצר והשירות, החל בצוות המכירות, מח’ הנדסה, הייצור, המשלוחים, מערך ליווי הביצוע, והנהלת החשבונות - הינה חלק בלתי נפרד מתהליך ניהול השואף להציב את כלל מוצרי בטון בע”מ בשורה הראשונה של התעשיה בתחומו ולתת ללקוחותיו את המוצר המיטבי והליווי המקצועי ברמה הגבוהה ביותר.
 
מחלקת הלוח"דים
מחלקת הלוח"דים של כלל מוצרי בטון בע"מ, הגם שאינה מבצעת ייצור למלאי (הייצור הינו רק עפ"י הזמנות ומידות ספציפיות), הינה מערכת תעשייתית סדרתית מובהקת: היקף העבודות, גם בהתייחס לדינמיקה של עיתוי פרוייקטים ושינויים בזהות ובהרכב הלקוחות - ניתן לחיזוי ומתבסס על ביקוש ידוע ומועדף למוצרי המפעל. בנוסף ליצירת העדפה של מוצרי המפעל על פני מתחריו עקב מקצועיותו, נסיונו ורמת השירות הגבוהה שהורגלו לו לקוחותיו, בוצעו בו במהלך השנים האחרונות מס` שינויים טכנולוגיים מהותיים המהווים שידרוג נוסף לרמתו.

מחלקת האלמנטים

מחלקת האלמנטים של כלל מוצרי בטון בע"מ זוקפת לזכותה ייצור, אספקה והתקנה של אלמנטים טרומיים למאות גשרים, מבני ציבור, מבנים מסחריים, חניונים, אולמות ספורט ועוד, שתוכננו והוקמו ב-38 שנות פעילותה בכל רחבי הארץ.
 

קטגוריות

תחומי פעילות

חוות דעת

טרם התקבלה חוות דעת.

צור קשר עם החברה

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר