טרם התקבלה חוות דעת.

לוג ניהול פרויקטים בע"מ

חברת ניהול ופיקוח עם נסיון רב בניהול פרויקטי מגורים, מבני ציבור, תשתיות ופיתוח.

שתף:

אודות

לוג ניהול פרויקטים היא חברת ניהול ופיקוח שיזמים מנוסים נשארים איתה אחרי שעבדו וראו את השירות שאנחנו מספקים, ובדקו את הסטנדרטים שלנו בהשוואה למקובל בשוק.

ניסיוננו המצטבר כולל שירותי ניהול פרויקטים בבינוי כולל יותר מאלף יחידות דיור בפרויקטים למגורים וכן פרויקטי תחבורה, תשתיות ומבני ציבור בכל רחבי הארץ בעלות כוללת של יותר ממיליארד ש"ח.

  • אנחנו עובדים עבור הלקוח. נעשה מה שנדרש כדי שהפרויקט יצא לפועל באופן המוצלח ביותר. אנחנו ערבים לאיכות הפרויקטים ומעורבים גם בצדדים של הפרויקטים שחברות פיקוח אחרות לא נכנסות אליהם.

  • אנחנו בונים על יחסי עבודה לטווח ארוך ונרצה להמשיך איתך גם בפרויקטים הבאים. זאת הסיבה שאופן העבודה שלנו שקוף ומשותף עם הלקוח בפרויקט. הלקוחות שלנו יודעים שאפשר לסמוך על המילה שלנו.

  • ידע הוא כוח ושווה לך הרבה כסף. אנו לומדים באופן מתמשך ומכל אחד וחולקים את הידע שצברנו. הידע שלנו בתחומי התכנון, הרישוי, הביצוע משותף עם הלקוחות שלנו.

  • העבודה שנעשית בשלב התכנון תקבע את תוצאת הפרויקט. לא דוחים החלטות לשלב הביצוע. הפיקוח על הביצוע נעשה אחרי תהליך מסודר של תכנון ומכרז, לא עסוקים בכיבוי שריפות בזמן הביצוע.

  • לראייתנו האדריכל הוא מוביל התכנון. מנהל הפרויקט יבקר אותו, יסייע לו, וינקה את המכשולים. האחריות היא של האדריכל, עם זאת חברת הפיקוח מחוייבת לתמוך באדריכל, ולכוון את תהליך התכנון כולל תיאום עם היועצים והרשויות, וזאת תוך בקרת תכנון קפדנית לקבלת תוצאה אופטימלית בביצוע.

  • הקבלן אחראי על הביצוע. המפקח יבקר אותו, ייעץ לו, ויסייע לו לנקות לעצמו את המכשולים. הפיקוח מחוייב להגן על הלקוח משגיאות של הקבלן, ובאותו זמן לסייע לקבלן להוציא לפועל את הפרויקט לפי בלוחות זמנים קצרים וללא חריגים.

חוות דעת

טרם התקבלה חוות דעת.

צור קשר עם החברה

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר