א.שדה פרויקטים
| אג'יס ישראל
| אורבך הלוי
| איזיבים הנדסה טכנולוגית
| אלום עשת
| אלפא פרויקטים ירוקים
| אמי מתום מהנדסים ויועצים
| אפריקה ישראל מגורים
| בוני בניין פיתוח והשקעות
| בי פי אם
| בלנק לרר בר מהנדסים
| בראל א.ב. הנדסה ובניה
| גינדי סטודיו אדריכלים
| גינדיס צור מהנדסים
| דרכי נועם הנדסה וניהול בע"מ
| הקיבוצניקים צפון בע"מ
| הרצוג פוקס נאמן
| הררי טויסטר
| ועדה לתכנון ובנייה מעלה הגליל
| חוליות אגש"ח
| ינון תכנון יעוץ ומחקר
| יסודות א' ליווי פיננסי
| ליאת זמיר הנדסת תנועה
| לימור גל מלך
| ליר אדריכלים
| מאפרו מהנדסים
| מפעלי ים המלח
| מצוק מהנדסים
| מרגולין טק
| משרד הבינוי והשיכון
| נתיבי איילון
| סיסטם מעבדות מתקדמות בע"מ
| פירון משרד עורכי דין
| פרופ' ביין ושות'
| פרי הנדסת תבניות בע"מ
| קבוצת אודור
| קבוצת ברן
| קבוצת כנען יזמות וניהול פיננסי בע"מ
| קבוצת שפונדר פדלון
| קבוצת תדהר
| קטה התחדשות עירונית
| קיבוץ יטבתה
| קליברייט מכון בקרה לאיכות הבניה
| רותי שפרנט עבהאל, תחבורה ותנועה בע"מ
| ש. אנגל מהנדסים
| ש. קרני מהנדסים
| שיכון ובינוי - נדל״ן
| שיכון ובינוי - סולל בונה
| תדהר בנייה
| BAS
| Beamware
| Combe Group
| DCX
| high-group
| New Era
| New-flow
מאמר בכתיבה ועריכה (גשר אם המושבות) - שיטת הביצוע שנבחרה לפרויקט זה, הינה שיטת הזיז מאוזן Balanced Cantilever Method. ייחודה של שיטה זו, מתבטאת באופן בו ניתן להרכיב ולבנות את הגשר מאלמנטי בטון טרומיים ובכך להימנע מעבודות טפסנות וברזלנות באתר (למעט במקומות מסויימים, עליהם אפרט בהמשך). בנוסף, מאפשרת שיטה זו לבצע עבודות גישור מעל דרך פעילה (כביש מספר 4) וזאת מבלי לשבש את שגרת הדרך...
שלום
מה תפקיד האלכסונים ? ואם לחיזוק הצדדים אז מה זה הכבלים שיוצאים בניצב לציר הגשר?
אהלן PINI
רוחב המסעה הסופי הוא 22.5 מטרים ולכן יש צורך לחזק את הזיזים שמחוץ לקופסא הטרומית (מוטות אלכסוניים).
הכבלים הרוחביים הם כבלי דריכה והם ידרכו ברגע שיבצעו השלמת יציקה להשלמת רוחב המסעה (כנף). רוחב המקטע הוא 17 מטרים ויש להרחיבו עד 22.5 מטרים.