א.שדה פרויקטים
| אג'יס ישראל
| אורבך הלוי
| איזיבים הנדסה טכנולוגית
| אלום עשת
| אלפא פרויקטים ירוקים
| אמי מתום מהנדסים ויועצים
| אפריקה ישראל מגורים
| בוני בניין פיתוח והשקעות
| בי פי אם
| בלנק לרר בר מהנדסים
| בראל א.ב. הנדסה ובניה
| גינדי סטודיו אדריכלים
| גינדיס צור מהנדסים
| דרכי נועם הנדסה וניהול בע"מ
| הקיבוצניקים צפון בע"מ
| הרצוג פוקס נאמן
| הררי טויסטר
| ועדה לתכנון ובנייה מעלה הגליל
| חוליות אגש"ח
| ינון תכנון יעוץ ומחקר
| יסודות א' ליווי פיננסי
| ליאת זמיר הנדסת תנועה
| לימור גל מלך
| ליר אדריכלים
| מאפרו מהנדסים
| מפעלי ים המלח
| מצוק מהנדסים
| מרגולין טק
| משרד הבינוי והשיכון
| נתיבי איילון
| סיסטם מעבדות מתקדמות בע"מ
| פירון משרד עורכי דין
| פרופ' ביין ושות'
| פרי הנדסת תבניות בע"מ
| קבוצת אודור
| קבוצת ברן
| קבוצת כנען יזמות וניהול פיננסי בע"מ
| קבוצת שפונדר פדלון
| קבוצת תדהר
| קטה התחדשות עירונית
| קיבוץ יטבתה
| קליברייט מכון בקרה לאיכות הבניה
| רותי שפרנט עבהאל, תחבורה ותנועה בע"מ
| ש. אנגל מהנדסים
| ש. קרני מהנדסים
| שיכון ובינוי - נדל״ן
| שיכון ובינוי - סולל בונה
| תדהר בנייה
| BAS
| Beamware
| Combe Group
| DCX
| high-group
| New Era
| New-flow
מאמר חדש...
מחלף אם המושבות - Balanced Cantilever Method
הקמת גשר בשיטת הזיז המאוזן \ יציקה מאוזנת
הקדמה
גשר אם המושבות מהווה חלק מדרך אם המושבות, העתידה לחבר בין פתח תקווה לבני ברק. הצורך בדרך זו, נובע מהרצון להקל על גודש התנועה בציר ז`בוטינסקי, המחבר ומהווה דרך ראשית בין פתח תקווה - בני ברק - רמת גן.
דרך אם המושבות עוברת מצפון לציר ז`בוטינסקי בערים בני ברק ובפתח תקווה ומהווה אלטרנטיבה לדרך זו. בנוסף, תאפשר דרך אם המושבות לגשר בין איזור התעשיה של פתח תקווה (קרית אריה) ואיזור התעשיה של בני ברק. המחלף החדש יאפשר גישה קלה ונוחה יותר לאיזורי התעסוקה והמסחר המתפתחים של רמת גן-בני ברק וזאת לנוכח תנופת הבנייה הרבה באיזורים אלה (הקמת מגדלי משרדים וכו`). הגישה אל דרך אם המושבות תיעשה דרך כביש מספר 4 (צפון ודרום) ומשם לכוון פתח תקווה ובני ברק, כמו גם מפתח תקווה ובני ברק (מזרח וממערב).
המשך
סופר מעניין
תוווווווווווווווווווווווווווווודה !
שני דברים לא כל כך ברורים לי .. אשמח אם מישהו יוכל לבאר לי אותם ...
1. למה צריכים את ה"תפרים" בין האלמנטים הטרומיים ? אי אפשר פשוט שכל האלמנטים יהיו טרומיים ובכך להמנע מיציקה ?
2. איך מתבצע החיבור בין הניצב לכלונס , ובין הניצב לסגמנט ?
תודה !
דבר נוסף שלא הכי קשור ... למישהו יש מושג\ שמע על מוסד אקדמי בחו"ל\ארץ שמתמתחה בלימודי בגישור \תיעול \תשתיות ??? אם יש דבר כזה בכלל ...
תודה על השאלות
אני אשמח להעביר אותן למתכנן, בכל אופן - אנסה גם אני לענות לך.
תודה
ממתין....
אלפי תודות ....
"...החיבור בין הכלונס לניצב מתבצע באמצעות ראש כלונס ..."
מה הכוונה חיבור על ידי ראש כלונס ?
בכיף, תבוא כל יום
ראש הכלונס הוא אלמנט בטון מונוליטי המחבר\מקשר כמה כלונסאות סמוכים. ראש הכלונס מחובר בחלקו התחתון לכלונסאות ובחלקו העליון לניצב. ראש כלונס ראש כלונס
תודה רבה על התשובה המפורטת... והחיבור עצמו מבחינה ביצועית נעשה על ידי בטון אני מניח ..
?
התפר בין האלמנטים הטרומיים ? ע"י דבק כדוגמת סיקדור וכו' :
http://www.gilar.co.il/index.php?act=page&id=1485&st r=סיקדור%2042
וכח הדריכה כמובן.
לא ... התכוונתי לחיבור בין הניצב שהוא טרומי לראש כלונס ...
כלומר איך מתבצע החיבור , אם צד אחד הוא טרומי והשני יציקה .. איך הם "עובדים" ביחד ..
אהלן טל, הנציב יצוק באתר (לא טרומי).
סגור ! מובן! תודה!
חג שמח ..............