טרם התקבלה חוות דעת.

מטלפרס ייצוא (1982) בע"מ

פתרונות כוללים לאוורור וגם למערכות לפינוי עשן, לשליטה בעשן ולאיטום מעברים לאש ועשן.

שתף:

אודות

אנחנו ב-Metalpress גאים להיות החברה היחידה בישראל, המציעה פתרונות כוללים – גם לאוורור וגם למערכות לפינוי עשן, לשליטה בעשן ולאיטום מעברים לאש ועשן.

לחברתנו ניסיון מרשים בתכנון, ייצור והתקנת מערכות מתקדמות, הכוללות: מפזרי אוויר (גרילים), מדפי אש ועשן, מאווררים תעשייתיים, מפוחים לפינוי עשן ואוורור, חלונות עשן, מערכות לסילוק עשן באמצעות- אוורור טבעי או מאולץ, מערכות אוורור חניונים, מערכות דיחוס חדרי מדרגות (pressurization), תעלות מיזוג אוויר, תריסים וכיפות אוטומטיות לשחרור עשן, דלתות ומחיצות אש מזכוכית ועוד.

Metalpress היא חברה מבוססת היטב עם 70 שנות ניסיון בייצור של אביזרי פזור אוויר (מפזרים), מדפי אש ועשן, מאווררים, מפוחים, מתקנים ומערכות לסילוק עשן, אוורור טבעי או מאולץ, מערכות אוורור חניונים, מערכות איתור חנייה בחניונים (PGS), מערכות דיחוס חדרי מדרגות (pressurization), חלונות עשן, תריסים וכיפות לשחרור עשן אוטומטי ועוד.

Metalpresss היא חברה משפחתית עם מוניטין מבוסס של מצוינות בייצור מוצרים סטנדרטיים ו\או תפורים בדיוק עבור הצרכים הספציפיים של לקוחותיה.

המוטו של Metalpress "קניה טובה במחיר טוב", נתמך על ידי הצעת מוצרים באיכות גבוהה ובמחירים תחרותיים.

בעזרת כוח אדם מאוד מקצועי היא מספקת ללקוחותיה שירות מעולה וידע העונים על הדרישות שלהם ובהתאם למגמות השוק המשתנות.

מחלקת מו"פ MetalPresss פועלת ללא הרף כדי לפתח, לשפר ולעדכן את קווי הייצור הנוכחיים שלה, ביישום מוצרים חדשים ומתקדמים, שיפור טכניקות הייצור והתאמתם לפרויקטים מיוחדים.

אנו מאמינים כי מעורבות מוקדמת של המזמינים בשלבי ההנדסה והתכנון האדריכלי היא נקודה חשובה מאוד במקרים בהם המוצרים צריכים להיות מותאמים למבנה על פי תפקודם והעיצוב שלהם.

לכן, אנו עובדים בכל פרויקט בשיתוף פעולה הדוק עם האדריכלים, המתכננים, המהנדסים, הקבלנים ומנהלי פרויקטים.

חוות דעת

טרם התקבלה חוות דעת.

צור קשר עם החברה

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר