טרם התקבלה חוות דעת.

מידבד כלכלה הנדסית

הכנת כתבי כמויות, תקציבים ואומדני עלויות לפרויקטים הנדסיים

שתף:

אודות

חברת MIDVED הינה חברת בוטיק אשר הוקמה על מנת לספק מענה לצורך הגובר בתכנון עלויות מקדים קפדני, מדויק ומחושב  לענף הבנייה וזאת בכדי לאפשר ליזמים וקבלנים כאחד, לקבל החלטות שקולות ולגשת בבטחה לפרויקטים, מגובים במיטב הידע המקצועי והניסיון שלנו.  ההרכב האנושי בחברה מביא עמו ידע תכנוני וביצועי מניסיון רב שנים בפרויקטים מורכבים ובכך מסייע ליצירת מוצר איכותי ומדויק.
 
חזון החברה
אנו ב-MIDVED  מאמינים כי הצלחת לקוחותינו היא מנוע הצמיחה של ענף הבנייה.
אנו שואפים להקנות ללקוחותינו את הביטחון ליזום, לבנות, להצליח ולהרוויח בבניית העתיד של כולנו.
 
שירותי החברה
  • כתבי כמויות ואומדנים - אנו מתמחים בהכנת כתבי כמויות בכל שלב במהלך הפרויקט. משלב תכניות לתב"ע בו אי הוודאות היא הגדולה ביותר ועד לשלב תוכניות לביצוע. החלטנו להביא בשורה חדשה וחדשנית לשוק הכמאות. כתב הכמויות שלנו מבוצע בצורה ממוחשבת ומבוסס על ניתוח ממוחשב של הכמויות מתוך תוכניות הפרויקט. אנו תופרים חליפה ללקוח ומייצרים כתב כמויות בכל פורמט שידרש. כתב הכמויות המיוצר על ידנו הינו מוצר ברמה גבוהה מדויקת ואיכותית. לפריסה כספית תזרימית ולקבל פילוח של העלויות ברזולוציה גבוהה. הבקרה על התמחור פשוטה וכן ביצוע שינויים בו.
  • עריכת מכרז - אנו מבצעים עריכת חוברת מכרז ושמים דגש רב על סדר וארגון ובהירות המסמכים. ניסחנו תבנית חוברת חדשנית וייחודית שמטרתה להקל על כלל התהליך ולחבר בצורה הטובה ביותר בין היזם לקבלן המבצע. עריכת המכרז נעשת על ידי מיטב אנשינו ובסופו של תהליך מתקבלת חוברת מכרז מסודרת, מדויקת ובהירה. המפרטים הטכנים והמפרטים הטכנים המיוחדים צמודים לשפה המקובלת בענף ובנויים במתכונת אחידה לכלל שלבי הפרויקט.  
ערכים מוספים ללקוח
  • חסכון כספי - אנו מבצעים תמחור על בסיס כתב הכמויות שלנו, להבדיל מכללי האצבע באמצעותם נהוג לתמחר פרויקט בשלב זה. היכולת לבחון כל פרויקט לגופו, להתייחס למכלול השיקולים המיוחד שלו ולעמוד מאחורי כל מספר בתקציב, מהווה יתרון משמעותי על פני מתחרים והינה הכרחית לחסכון בעלויות ולהגדלת רווחיות החברה.
  • עבודת בוטיק - העבודה על כל שלביה מבוצעת ע"י בעלי החברה ומקבלת את מירב הקשב ותשומת הלב הנדרשים בכדי לספק מוצר איכותי וברמה הגבוהה ביותר.
  • עדכניות המידע - מרכיבי המחיר שלנו התגבשו על סמך מחירים אמיתיים ממאות פרויקטים במגוון רחב של ענפי הבניה. אנו מרחיבים את מאגר הנתונים שלנו באופן שוטף  בכדי שמחירינו יהיו העדכניים ביותר.
  • גמישות ונגישות - האומדן המפורט מאפשר להפוך את התמחור.
בין לקוחותינו
שיכון ובינוי, V-GOLD הנדסה, Villar, רם אדרת, יעז - יזמות ובנייה, CPM, מגה אור החזקות בע"מ, קרדן נדל"ן, מטרופוליס, EDIFICE ועוד.
 

 

חוות דעת

טרם התקבלה חוות דעת.

צור קשר עם החברה

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר