מנרב: ביקושי יתר של 340M שקל בשלב המוסדי של הנפקת האג"ח

מנרב: תגייס מהמשקיעים המסווגים 150 מיליון שקל. החברה דורגה בדירוג ilA+ על ידי מעלות.

החברה הצהירה לאחרונה, כי תיישם מדיניות לחלוקת דיווידנד בשיעור של 25% מהרווח הנקי.

חברת מנרב השלימה בהצלחה את השלב המוסדי של הנפקת איגרות החוב שלה. במכרז המוסדי, שהושלם אתמול, נרשמו ביקושי יתר בסך של כ-340 מיליון שקל לאיגרות החוב של החברה. החברה החליטה לקבל הזמנות לגיוס מהמשקיעים המסווגים של 150 מיליון שקל. לקראת ההנפקה, קיבלה מנרב דירוג של ilA+ מחברת מעלות S&P. את ההנפקה הובילה חברת כלל חיתום יחד עם לאומי פרטנרס, ברק קפיטל ומנורה חיתום.

מנרב מנפיקה לציבור המשקיעים סדרת איגרות חוב (א'), לאחר שבמשך שנים לא הנפיקה ניירות ערך כלשהם בשוק ההון הישראלי. הסדרה המונפקת הינה שקלית, בלתי צמודה, ותשלומי הקרן שלה נפרסים בין השנים 2016-2023. שיעור הריבית השנתית שתשולם לבעלי איגרות החוב נקבע במכרז ל-3.46%, והיא תשולם פעמיים בשנה, בין השנים 2015 ל-2023.

חברת מנרב, בשליטת אברהם קוזניצקי ובניהולו של פיני דקל, הצהירה לאחרונה, כי היא תיישם מדיניות לחלוקת דיווידנד לבעלי המניות בשיעור של 25% מהרווח השנתי.
מנרב סיימה את תשעת החודשים הראשונים של שנת 2014 עם רווח נקי בסך של כ-42 מיליון שקל. ההון העצמי של מנרב, ליום 30.9.14, מסתכם בכ-580 מיליון שקל.

חברת מנרב נוסדה בשנת 1969 על ידי אברהם קוזניצקי, המכהן כיו"ר החברה. עיקר פעילותה של החברה הינה בענף הנדל"ן והתשתיות על תחומיו השונים: ייזום בנייה למגורים; ביצוע עבודות קבלניות; השכרה וניהול נכסים מניבים; זכיינות בשיטת B.O.T עבור המגזר הציבורי.

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר