פרטי האירוע
13/06/2013 - 19:30 עד 21:00
כתובת:
זהזהזה גלריה לאדריכלות, האנגר 21 נמל תל אביב

מערכות מים: פתרונות ברי-קיימא

להרשמה:
http://zearchitecture.com/events.php?id=142

הטיפול במים על כל מהלך החיים שלהם הוא אחד הנושאים המרכזיים העומדים בפני אדריכלים ומתכננים בבואם לתכנן מבנה ירוק ומבנה בכלל. לדבר השלכה לא רק על המבנה ומאפייניו, אלא גם על המערכת העירונית שבה הוא נמצא, על משאבי האיזור והמדינה שבה הוא ממוקם ועוד. החלטות תכנוניות אלה משפיעות על יכולת תפקודם של מערכות ההולכה אל המבנה, מערכת הביוב והולכת השפכים מהמבנה, מערכות השבת מים, וכמובן על תפקודו ויעילותו של המבנה כמבנה המשרת את צרכיהם של דייריו ומשתמשיו תוך ניצול מיטבי של המשאבים אותם הוא צורך.
ערב זה יציג בפני המשתתפים שיקולים, מחשבות ודרכי פתרון אפשריים מאת אנשי מקצוע בתחום המים ומערכות המים, תוך הצגת זווית הראיה המקומית לצד נסיונם של אנשי מקצוע הפועלים ברחבי העולם ומתמודדים עם מערכות, שיקולים ותקנים במגוון מדינות ואיזורי אקלים שונים.

חלק ראשון
בעיות במערכות אינסטלציה איתן מתמודדים מהנדסים, יועצים ואדריכלים
מהנדס שלומי שילה // מהנדס מים וביוב, סאפ הנדסה
מקרי בוחן בישראל – מאפיינים ודרכי התמודדות
יוסי ארואטי // ווטר-לו

חלק שני
מאפיינים, בעיות ודרכי התמודדות עם מערכות מים ושפכים ברחבי העולם
Mr. Bjarte Hauge // מנהל מחלקת יבשה ותחבורה, Jets (נורבגיה)
Mr. Magnus Holstad // מנהל מחלקת מבנים, Jets (נורבגיה)
בייארטה האוגה ומגנוס הולסטאד הינם מהנדסים בכירים בחברת Jets. עבודתם בשנים האחרונות במדינות שונות ברחבי העולם כגון ברזיל, אוסטרליה ומדינות המפרץ הכספי מתפרסת על פני מגוון תחומים, ממעורבות והולכת שינוי ותיקון רגולציה ותקינה מקומית, ועד לתכנון והטמעה של מגוון מערכות בפרויקטים רבים מתחומי המגורים, מסחר, תעשייה ומבני ציבור.

סיווג
סוג האירוע: