פרטי האירוע
15/06/2014 - 18:00 עד 21:00
כתובת:
אוניברסיטת בן גוריון, באר שבע

נאות חובב - פארק אקו תעשייתי ראשון בישראל

ערב עיון בנושא: נאות חובב - פארק אקו תעשייתי ראשון בישראל

הפארק האקו תעשייתי נאות חובב הוא עוגן כלכלי מרכזי בנגב ומודל ייחודי לתעשייה בת קיימא וצמיחה ירוקה בישראל ובעולם. הפארק מתפרש על פני כ - 25,000 דונם והוא מספק פרנסה לכ - 10,000 משפחות בנגב. היקף הייצוא של כלל המפעלים בפארק נאמד בכ-4 מיליארד דולר בשנה.

אחד העקרונות החשובים בפיתוח בר קיימא ובאקו תעשייה הינו ללא ספק שילוב ושיתוף של כל המרכיבים למען יצירת אזור ועולם טוב יותר ונכון יותר עבור החיים בו.

כפארק אקו תעשייתי, פארק נאות חובב מחויב לעקרונות של צמיחה ירוקה ופיתוח קשרים וסינרגיות בין כל השותפים והמרכיבים בתחומי הפארק ומחוצה לו. באמצעות מערך של קשרים ושיתופי פעולה בין המפעלים הפועלים בפארק והמועצה ניתן לממש את המחויבות לשימוש מושכל במשאבים והפחתת הפליטות לסביבה - באוויר, בקרקע ובתת הקרקע.

במסגרת פעילות המועצה לקידום וחיזוק שיתוף הפעולה עם הסביבה הקרובה והרחוקה, הפארק מקיים קשרים ענפים עם העולם האקדמי הישראלי והבינלאומי בדגש על נושאי הכימיה והקיימות.

פארק התעשייה נאות חובב מנוהל במודל ייחודי של מועצה המורכבת מורכבת מתשעה חברים - 6 נציגי ציבור ממשרדי הממשלה והרשויות השכנות ו - 3 נציגי מפעלי התעשייה.

  • להרשמה לחצו כאן
סיווג
סוג האירוע: