נוי מערכות מידע
נוי מערכות מידע הינה חברה העוסקת בפיתוח ויישום של תוכנות ומערכות מידע ,פועלת החל משנת 93 ממשרדיה הממוקמים במשגב שבגוש שגב.
אודות
נוי מערכות מידע הינה חברה העוסקת בפיתוח ויישום של תוכנות ומערכות מידע ,פועלת החל משנת 93 ממשרדיה הממוקמים במשגב שבגוש שגב.
תוכנות החברה מספקות פתרונות לניהול, מעקב ובקרת מידע בארגון במגוון רחב של תחומים.
מוצר הדגל של החברה הינה תוכנת ניהול המשרד ההנדסי בענן ה- ManageIT -E.O.M, Engineering Office Management.
תוכנת ניהול המשרד ההנדסי בענן -למשרדי תכנון ומנהלי פרויקטים
ManageIT
מי אנחנו ?
נוי מערכות מידע הינה חברת תוכנה המתמחה בפיתוח מערכות מידע לניהול, שליטה ובקרה.
משרדי החברה ממוקמים בעצמון שבמשגב, סמוך לכרמיאל , החברה החלה את פעילותה בשנת 93 בהובלת אינג' שמואל נוי, מהנדס תעשייה וניהול ומערכות מידע מוסמך הטכניון המשמש כמנכ"ל החברה ,בעל ניסיון רב בניהול פרויקטים בחברת רפא"ל ולאחר מכן כסמנכ"ל בחברה מובילה לניהול פרויקטים בתחום ההנדסה האזרחית (כ 15 שנים).
הפתרונות שלנו !
ManageIT היא מערכת ERP לניהול פיננסי ותפעולי של פרויקטים מתחום ההנדסה האזרחית ,מיועדת ליזמים, מנהלי פרויקטים, אדריכלים ,למשרדי מתכננים/יועצים (קונסטרוקציה, חשמל, תברואה, מעליות, מזוג, בטיחות וכד').
מאז תחילת פיתוחה לפני יותר מ- 20 שנה כתוכנה מקומית במתכונת Client / Server , התוכנה אופיינה מחדש על בסיס הגרסה הקודמת ונכתבה מחדש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר על בסיס התנסות והכרות עמוקה עם הצרכים של משרדים הנדסיים במגוון תחומים בענף הבניה.
מתודולוגיית העבודה בתוכנה הינה בראייה פרויקטאלית, כך שקל למשתמש להיות תמיד בשליטה על תחום אחריותו בהתאם לתפקידו, ולתרום את חלקו להשלמת הביצוע של כלל הפרויקט. יחד עם זאת, לגורמים הניהוליים בארגון קל לבצע ניהול ובקרה רציפים על מצב כל פרויקט, תוך שאיפה למקסם את היעילות הכלכלית של הפרויקטים והמשרד .
הדוחות שמופקים מהתוכנה משמשים כלים לקבלת החלטות בתחום העיסקי והניהולי.
משרדי יעוץ , תכנון וניהול פרויקטים בתחום ההנדסה האזרחית מתחבטים ביום יום בלא מעט שאלות הקובעות את התנהלותם והישרדותם.
האם החוזים וההסכמים שהמשרד מתחייב כלפי לקוחותיו משקפים את התשומות המושקעות בפועל ?
האם כשהוא מסיים פרויקט האם הוא היה ריווחי כיצד הוא מודד זאת ?
האם חשבונות שכר הטרחה מוגשים במלואם ובמועד האם הם משקפים את עלות התשומות והאם הגבייה מתבצעת על פי הדרישה ובזמן?
האם למשרד יכולת לנהל ולשלוט מקצועית בתפוקות עבודותיו ?
מרכיבי התוכנה ומתודולוגיית העבודה בה נותנים תשובות מלאות לכל השאלות הנ"ל .
יחודיות
אנו מפתחי התוכנה ,התוכנה אינה תוכנת מדף ומתעדכנת באופן שוטף על פי צרכים משתנים של הלקוחות .כתובה בטכנולוגיה מתקדמת ומבטיחה שימוש לאופק זמן רחוק ,הכנסת שינויים והרחבות בתוכנה נעשים בזמני תגובה קצרים ביותר.
מאפייני התוכנה
- התוכנה הינה תוכנת ענן (Cloud) מבוססת Web, הפועלת במתכונת Client / Server. .
- פועלת און-ליין וניתנת להפעלה מכל מחשב בעל חיבור אינטרנט, מכל מקום בגלובוס.
- פועלת בכל מערכות ההפעלה Android, iOS, Windows)).
- פועלת בכל פלטפורמות המחשוב (מחשב שולחני/נייד, טאבלט וסמארטפון).
- אינה מצריכה התקנה של חומרה/תוכנה מיוחדת.
- גיבוי הנתונים מתבצע באופן אוטומטי.
- התוכנה מפיקה דוחות רבים בכל נושא וחתך הניתנים לייצוא לפורמטים שונים (Word/Excel/PDF).
- התוכנה כוללת מנגנון אבטחה רב שכבתי ומנגנון ניהול משתמשים והרשאות.
- התוכנה מאפשרת התממשקות לחשבונות עסקיים (Microsoft/Google).
- בתוכנה דשבורד למנהל בכל המדדים החשובים .
- ניתן להסב נתונים מתוכנות אחרות כך שניתן לבצע מעבר מהיר לתוכנה החדשה מהיבטי רציפות והמשכיות !
- התוכנה רשומה ברשות המיסים לצורך הפקת מסמכי הנהלת חשבונות.
רכיבים עיקריים בתוכנה
דשבורד
תצוגות גרפיות ,טבלאות ומידע אינטראקטיבי למנהל במרכיבים הראשיים ובסינון לפי פרויקטים וחוזים כמו : ריווחיות ,ניצול שעות עובדים,יתרות חוזים ,חוזים שהסתיימו ,תקבולים צפויים, חשבונות בפיגור שטרם שולמו ,גאנט חוזים ,גאנט מטלות ותכנון עבודה ,בקרת תקציב ,בקרת קבלני משנה.שימוש מושכל בדשבורד עשוי להביא לחסכון בזמנים, חסכון במשאבים, תקבולים גבוהים יותר, חסכון ויעילות ,שליטה ובקרה בזמן אמת.
ניהול המשרד
- ניהול קשרים לקוחות וכל אנשי הקשר .
- ניהול עובדים הסכמי עבודה תעריף ושעות .
- דווח נוכחות.
- ניהול אירועים (יומן).
- ניהול תזכורות .
- ניהול ואחסון מסמכים .
- קופה קטנה.
ניהול פרויקטים (במשרד התכנון וניהול הבניה)
- ניהול פרויקטים - מידע אודות הפרויקט.
- ניהול דווחי שעות ותעריף עובדים בפרויקטים,
- ניהול תוכניות ומהדורות בפרויקטים.
- ניהול שינויים בפרויקט ובתוכניות - ש"ע שהושקעו, גורמים לשנויים ,שלב ,השפעה.
- ניהול באתר של מעקב תכניות נכנסות מיועצים אחרים.
- בקרת התקדמות פרויקטים.
- ניהול היתרים ואישורים מול הרשויות.
- רשימות ביצוע (צק' ליסט ).
- ניהול הצעות מחיר.
- ניהול דיונים.
- ניהול מטלות ותכנון עבודה בפריסת פרויקט ,חוזים ושמות אחראיים מהארגון וחיצוניים.
- ניהול ואחסון מסמכי פרויקטים.
ניהול אתרים (מנהלי פרויקטים )
- ניהול תקציב הפרויקט.
- חוזים וחשבונות קבלני משנה
- ניהול ובקרת תוכניות נכנסות.
- ניהול ומעקב מהדורות תקפות.
ניהול חוזים
- ניהול ובקרת חוזים בכל השיטות (אחוז, קבוע, שעות, מטבע זר, כמות מחיר, כללי).
- בפרויקטים מוזמנים. (לקוחות)
- בקבלני משנה בפרויקטים מוזמנים.
- שירותים חלקיים, תעריפים ,מדדים ,מטבעות
ניהול חשבונות עסקה
- ניהול ובקרת חשבונות עסקה בכל השיטות (אחוז, קבוע, שעות, מטבע זר, כמות מחיר, כללי)
- ניהול חשבונות ותשלומים לקבלני משנה.
- מעקב גביה משוכלל.
- הפקת חשבונות ישירות למייל המזמין.
בקרה
- בקרת חוזים.(לקוחות ,קבלני משנה )
- בקרת תשלומים.
- בקרת תקציב .
- בקרת התקדמות .
הפקת מסמכי הנהלת חשבונות
- חשבונית מס, חשבונית מס/קבלה, קבלה וזיכוי.
- לתוכנה תעודת רישום של רשות המיסים.
ניהול מערכת וקבועים
- הגדרות מערכת
- ניהול קבועי מערכת
- ניהול משתמשים כולל מחוץ למשרד.
- ניהול הרשאות
אחסון נתונים
נתוני לקוחות תוכנת ManageIT בענן מאוחסנים בחוות שרתים העומדת בתקני אבטחה המחמירים ביותר. כמו כן ישנה הקפדה רבה על שרידות המידע תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בשוק. לקוחות תוכנת ManageIT בענן נהנים מגיבוי שוטף ללא כל צורך בהתערבות מצידם, הגיבוי מתבצע לשרתים מאובטחים, תוך הקפדה יתרה על שרידות מערכת הגיבוי ומתן מענה מידי לאובדן המידע.