עזרה בבקשת גובה שכר

3 פוסטים / 0 חדשים
פרסום אחרון
Peak
התמונה של Peak
אני מסיים שנה שלישית בטכניון

אני מסיים שנה שלישית בטכניון מסלול מבנים אבל לוקח הרבה קורסים של ניהול (המטרה היא לעבוד בביצוע ולא בתור קונסטרוקטור, גם אני מאלו שנפלו למערבולת ה"מהנדס ביצוע עם ידע של קונסטרוקטור זה יותר טוב") ולכן אני אסיים עם תואר קונסטרוקציה וכמעט כל הקורסים הנדרשים לניהול. לפני הלימודים עבדתי חצי שנה כפועל בתור עבודה מועדפת, והמהנדסים בשטח אהבו את הרעיון שאני חושב ללמוד הנדסה אזרחית אז אימצו אותי אליהם ושילבו אותי באמת בצורה יוצאת דופן בכל התכנים אנשי המקצוע והתהליכים שקורים ולמדתי מזה המון ורכשתי לא מעט ידע בשטח ככה.
בקיץ שלאחר שנה ראשונה חזרתי לעבוד (אצל אותו קבלן שכבר מכיר וסומך עלי) על תקן מנהל עבודה של עבודות שלד בפרויקטים באתרים בטחוניים, חלקם רגילים וחלקם קצת יותר יוצאי דופן. בקיץ שלאחר השנה השניה נשארתי בטכניון בתור עוזר מחקר בפקולטה. הממוצע שלי מעט מעל 86 וכמו שאמרתי עברתי קורסים מעניינים של ניהול כמו "שיטות ביצוע בבנייה".
דיברתי עם הקבלן שעבדתי אצלו לברר אם יש לו הצעות בשבילי לקיץ, הוא אמר שיש לו פרויקטים לחפוף אותי ולתת לי סוג של לנהל במהלך החופש. הוא כנראה גם יתן לי רכב, והוא שאל אותי מה השכר שאני רוצה (כמובן כדי לראות מה אני מבקש ושנגיע לאיזשהי הסכמה)
והייתי רוצה לדעת מהאנשים המנוסים יותר מה יהיה שכר הולם לסיטואציה הזו לדעתכם..
תודה רבה!

מערכת האתר
התמונה של מערכת האתר
אני ממליץ לך לתפוס כל מה שאתה

אני ממליץ לך לתפוס כל מה שאתה יכול...זה יתן לך פור רציני לכשתסיים.

אני עבדתי בשנה האחרונה על בסיס שעתי+החזר נסיעות. 30 ש"ח\שעה יהיה נחמד לסטודנט... לא ? חיוך