שלום לכולם, שמי אלי גיגוזין ואני מהנדס בנין בעל חברה לניהול ופיקוח פרויקטים. את הלימודיי סיימתי בשנת 1985 והתואר שני עשיתי בהנדסה תת קרקעים - מנהרות ורכבות תחתיות. אשמח לחלוק אתכם את הידע שיש לי בתחום וכאן המקום להודות למנהל הפורום הכללי לירן על הזכות שהעניק לי לנהל מדור מנהור. כאשר עליתי לארץ בשנת 1988 המנהרה היחידה שהייתה כאן (למעט כרמלית) הייתה המנהרה הסתומה בראש הנקרא. מאז המצב השתנה וכולנו זוכים היום ליהינות מפיתוח מנהרות בכביש 6, מנהרת הכרמל, כביש המנהרות לגוש עציון (הותיק מכל הנ"ל), מנהרות בירושלים על כביש בגין וגולדה מאיר ואחרות. אני אשמח לעזור לכם להבין את השיטות את העקרונות של בניית המנהרות וגם לרדת לפרטים הנדסיים אם יהיה צורך. הכל תלוי במעורבות של הגולשים ורמת הפרטים.
ברוכים הבאים לפורום מנהור בניהול מהנדס אלי גיגוזין.
שיהיה בהצלחה !
שלום לכולם, שמי אלי גיגוזין ואני מהנדס בנין בעל חברה לניהול ופיקוח פרויקטים. את הלימודיי סיימתי בשנת 1985 והתואר שני עשיתי בהנדסה תת קרקעים - מנהרות ורכבות תחתיות. אשמח לחלוק אתכם את הידע שיש לי בתחום וכאן המקום להודות למנהל הפורום הכללי לירן על הזכות שהעניק לי לנהל מדור מנהור. כאשר עליתי לארץ בשנת 1988 המנהרה היחידה שהייתה כאן (למעט כרמלית) הייתה המנהרה הסתומה בראש הנקרא. מאז המצב השתנה וכולנו זוכים היום ליהינות מפיתוח מנהרות בכביש 6, מנהרת הכרמל, כביש המנהרות לגוש עציון (הותיק מכל הנ"ל), מנהרות בירושלים על כביש בגין וגולדה מאיר ואחרות. אני אשמח לעזור לכם להבין את השיטות את העקרונות של בניית המנהרות וגם לרדת לפרטים הנדסיים אם יהיה צורך. הכל תלוי במעורבות של הגולשים ורמת הפרטים.
שבוע טוב!
מהנדס אלי גיגוזין
ברוכים הבאים, נשמע שיש לנו המון מה ללמוד
הוסף תגובה חדשה