טרם התקבלה חוות דעת.

פריזמה - בדק בית

פריזמה היא אחת החברות הידועות והמובילות בישראל לביצוע בדק בית ואיתור ליקויי בניה.

שתף:

אודות

בדק בית פריזמה היא אחת החברות הידועות והמובילות בישראל לביצוע בדק בית ואיתור ליקויי בניה. נשמח לתת לכם ייעוץ חינם בכל עת בטל. 073-7597208 התקשרו עכשיו. הצוות ואנשי המקצוע המובילים שלנו בעלי מוניטין וניסיון מקצועי בענף הבניה מזה עשרות שנים. שירותי הבדיקות של החברה מגוונים: בדק בית במבני ציבור, בדירות ובתים פרטיים וכן בבניין משותף. 

הביקורת יכולה להיעשות בכל אחד מהשלבים הבאים:

• בזמן בנית המבנה   • בזמן מסירת הנכס או הכניסה אליו   • לאחר הכניסה   • בשנים הראשונות לחוק המכר   • ביקורת לאחר עבודות שיפוץ או הרחבה   • ביקורת טרם ביצוע רכישת דירה יד 2   • ביקורת ליקויי בניה שמתגלים בכל שלב, כדוגמת הופעת רטיבויות, בעיות ריצוף וחיפויים, קילופי טיח, הופעת סדקים ועוד תוך שימוש בציוד דיגיטלי מתקדם שנועד לאתר ליקויי פוטנציאלים וליקויים עתידיים העלולים להופיע בנכס. 
בעת ביצוע בדק בית אנו מתבססים על מספר מדדים, ביניהם: חוק המכר, תקנות התכנון והבניה, התקנים הישראליים המאושרים על ידי מכון התקנים, תקנות הג"א, הנחיון לתכנון חניה בהוצאת משרד הבטחון, כללי בטיחות, כללי נגישות לבעלי מוגבלויות וכדומה. ביקורת ליקויי בניה מיושמת באמצעות ציוד דיגיטלי משוכלל, על ידי מהנדסי בניין או מהנדסים אזרחיים בעלי מוניטין ונסיון רב בתחום. הציוד המתקדם מאפשר לאתר לא רק ליקויים קיימים, אלא גם כל ליקוי פוטנציאלי שעלול לצוץ במבנה או בבית בעתיד. הבדיקה נעשית לפי התאמה למפרטים ולתקנות הבניה הנהוגות. ליקויי בניה יכולים להיות גלויים לעין או נסתרים, ולהתגלות במהלך הבניה, בזמן הרכישה או ניהול המשא ומתן על הנכס, אחרי הרכישה או הכניסה לדירה ואפילו במהלך שנת הבדק, תקופת הבדק או תקופת האחריות. בכל שלב שכזה ניתן לערוך ביקורת ליקויים כדי לקבל פיצוי הולם מהקבלן. המודעות לחשיבות גילויים עולה בשנים האחרונות, ויותר בעלי בתים וועדים משותפים מזמינים בודק המומחה לכך. 

קטגוריות

ניהול ופיקוח
תכנון וייעוץ

תחומי פעילות

חוות דעת

טרם התקבלה חוות דעת.

צור קשר עם החברה

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר