מדובר באחד המפעלים הגדולים. אינני שולל שייתכן שיקום מפעל אחר שכן יציע רשת מרותכת מברזל רגיל (לא משוך בקר) כמוצר. נכון להיות אני מכיר שזה לא קיים. יכול להיות שזה נובע ממגבלה טכנית כזו או אחרת בתהליך הייצור.
חיפשתי ומצאתי שמותר להשתמש או במוטות בודדים מפלדה מצולעת או ברשתות מרותכות מפלדה מצולעת משוכה בחום, השאלה שלי היא איך מבדילים בין שני הסוגים של הרשתות ואיך מצינים את זה בתוכנית של הממד,
האם מותר להשתמש ברשתות מרותכות מצולעות קוטר 8 לממדים, ומה הסמל הנכון לרשת כזו? והאם חייבים להשתמש בחיטים 'U' לפרט הריתום ? תודה לכולם
הנחיות הג"א העכשוויות אוסרות על שימוש ברשתות מרותכות בממ"דים. (היות ומדובר בפלדה בעלת משיכות נחותה)
הג"א העכשווית נקראת פיקוד העורף
לדעתי אם הפלדה אינה משוכה בקר איני רואה סיבה למה היא לא יכולה להיות ברשת מרותכת
אני לא בטוח שמייצרים רשתות מרותכות אם המוטות אינם משוכים בקר. כדאי לברר עם היצרנים
לגבי החתים אפשר לדעתי להשתמש בכיפוף של המוטות , ב"פרפרים" ולאו דוקא בחתים
http://www.yacoby.com/Hebrew/Article.aspx?Item=164&Secti on=158
"סוג המוטות ממנה עשויה הרשת הוא תמיד, מוט משוך בקר (ברוב המקרים מצולע)"
מדובר באחד המפעלים הגדולים. אינני שולל שייתכן שיקום מפעל אחר שכן יציע רשת מרותכת מברזל רגיל (לא משוך בקר) כמוצר. נכון להיות אני מכיר שזה לא קיים. יכול להיות שזה נובע ממגבלה טכנית כזו או אחרת בתהליך הייצור.
חיפשתי ומצאתי שמותר להשתמש או במוטות בודדים מפלדה מצולעת או ברשתות מרותכות מפלדה מצולעת משוכה בחום, השאלה שלי היא איך מבדילים בין שני הסוגים של הרשתות ואיך מצינים את זה בתוכנית של הממד,
מבדילים לפי תעודת המשלוח שמגיעה עם הפלדה. כדי להשתמש בפלדה לזיון בטון בארץ היא צריכה להיות בעלת תו תקן וכל התהליכים האלה מבוקרים.
בתכניות שאני הוצאתי כתבתי תמיד שורה מיוחדת ליד שדה הכותרת "יש להשתמש בX אין להשתמש בY" ולו רק כדי למנוע אי נעימויות מסוג של "הזמנתי כבר".
כמו שציין AMIT עדיף לרשום בתכנית בבירור כדי למנוע אי נעימות
בתקן 466 מופיעה טבלה המגדירה את הסימונים לפי סוג הפלדה.
הוסף תגובה חדשה