איזיבים הנדסה טכנולוגית
| BAS
| Beamware
| C.V.S
| Combe Group
| DCX
| Exyte Israel Projects Ltd
| high-group
| Miss BIM
| New Era
| New-flow
| 148BIM
| א. פפיש ושות' מהנדסים יועצים
| א.ספיבק חברה להנדסה
| א.ר אדיר הקמות
| א.שדה פרויקטים
| אג'יס ישראל
| אדן איכות 2000
| אורבך הלוי אדריכלים
| אי שטרן ניהול פרויקטים
| אלום עשת אומן
| אלפא פרויקטים ירוקים
| אלקטרה דנקו
| אמי מתום מהנדסים ויועצים
| אפריקה ישראל מגורים
| אשטרום הנדסה ובניה
| בוני בניין פיתוח והשקעות
| בי פי אם
| בילדוטס
| בלנק לרר בר מהנדסים
| בראל א.ב. הנדסה ובניה
| גדיש הנדסה וניהול
| גורניצקי ושות עורכי דין
| גינדי סטודיו אדריכלים
| גינדיס צור מהנדסים
| גרנד הנדסת גשרים ומבנים
| דובדבן ביצוע
| דניה סיבוס
| דרכי נועם הנדסה וניהול
| ה.ר.ו.א.ק בים-טק
| הפניקס ליווי בניה
| הקיבוצניקים צפון
| הרצוג פוקס נאמן
| הררי טויסטר
| ועדה לתכנון ובנייה מעלה הגליל
| וקסמן גרופ
| חוליות אגש"ח
| חוצה ישראל
| חיה דויטש
| ינון תכנון יעוץ ומחקר
| יסודות א' ליווי פיננסי
| ליאת זמיר הנדסת תנועה
| לימור גל מלך
| לימור גרייזמן משרד מורשי נגישות
| ליר אדריכלים
| מאפרו מהנדסים
| מסד עוז ניהול והנדסה
| מסד עוז סי.פי.אם ניהול בניה
| מפעלי ים המלח
| מצוק מהנדסים
| מקורות
| מרגולין טק
| משרד הבינוי והשיכון
| משרד עו''ד אגמון עם טולצ'ינסקי
| נת"ע
| סונול
| סיסטם מעבדות מתקדמות
| עדי מג'ר
| עידן ניהול משרדים
| עיריית נתניה
| פורן שרים
| פרופ' ביין ושות'
| פרי הנדסת תבניות
| צליח-רוטשילד
| קבוצת אודור
| קבוצת ברן
| קבוצת כנען יזמות וניהול פיננסי
| קבוצת שפונדר פדלון
| קבוצת תדהר
| קטה התחדשות עירונית
| קיבוץ יטבתה
| קליברייט מכון בקרה לאיכות הבניה
| רוכסר ניהול פרויקטים
| רותי שפרנט עבהאל, תחבורה ותנועה
| רמי שבירו
| ש. אנגל מהנדסים
| ש. גלבוע מהנדסים
| ש. קרני מהנדסים
| שדות גיטלמן יזמות והתחדשות עירונית
| שיכון ובינוי - נדל״ן
| שיכון ובינוי - סולל בונה
| שפיר
| תגל הנדסה אזרחית
| תדהר בנייה
| תומגרו
נתחיל בחידה ואח"כ בשיחה
מה לא ממש תקין (בלשון המעטה) בתמונה ...
שרגלי התומכות באופסייד?
שקיר הבלוקים בקומה 2 נבנה בסידור לא נכון שלהם?
לא הקיר בלוקים, לא הרגליים - משהו אחר, יותר חמור
העמוד בקומה ראשונה נבנה יותר מדי שמאלה משאר העמודים?
בדיוק יקיר...סחטיין על העיניי נץ ! מה דעתכם ? לפני שבוע עברתי עם האוטו ופתאום זה "קפץ" לי
אתמול עצרתי לצלם. אגב, הפרוייקט עומד כבר כמה חודשים, אין לי מושג מאיזו סיבה.
אולי להם אין עניי נץ והם ראו רק שסיימו את הקומה האחרונה ועכשיו זה נעצר כי הם חושבים על פתרון?
אין לי מושג... אבל זה לא נראה משהו
אולי למתכנן נמאס לתכנן רק עמודים באקסצנטריות קטנה אז הוא החליט לגוון
במידה והדבר כפי שנראה, לא ייפתר חישובית בקלות על שולחן המתכנן - איזה פתרונות אפשריים היית מציע?
כמו שאני רואה את זה - אם לא יירצו לשרוף מטרז' אדיר בקומה התחתונה יהיו חייבים להציב תומכות זמניות, לשבור את העמוד, קצת תקרה ולצקת מחדש..
לדעתי פשוט יעבו את העמוד בקומה התחתונה. או שפשוט יתעלמו
ואני חשבתי שהרצפה עבה מידי
ניראה כמו 40 ס"מ אבל זה ר' ספרתי בלוקים
בכל מקרה יש המון פתרונות
מה שיעשו בסוף זה
עמוד פלדה בקומה התחתונה
תגידו מה זה המלבן הלבן משמאל לכל החלונות ?
זה החלונות של הממ"ד יש שם כיס
צינור אוורור (פלאנצ').
ממשיכים לבנות. הכל כרגיל
עולה לכם רעיון איך דבר כזה יכול לקרות בכלל?
הברזל של העמוד מלמטה אמור לבצבץ ולתת אינדיקציה די מדוייקת על איפה לצקת את העמוד הבא. איך בכל זאת יצא שהם פיספסו?
אמנם זאת פרקטיקה טובה שעמודים יהיו ציריים אחד מעל השני אבל זאת לא בהכרח טעות ביצוע או תכנון
צריך לראות את התכניות על מנת לקבוע
בבנין נהוג להקפיץ עמודים מקורות או מתקרות עבות
במקרה זה יש אפילו חפיפה בין העמודים כך שהעמוד התחתון מקבל גם מומנט עקב האקצנטריות ויתכן שהוא מחושב לכך ולפי הרוחב שלו ומספר הקומות לא נראה לי שהבנין יתמוטט