אג'יס ישראל
| אורבך הלוי
| אלפא פרויקטים ירוקים
| אמי מתום מהנדסים ויועצים
| אפריקה ישראל מגורים
| בוני בניין פיתוח והשקעות
| בלנק לרר בר מהנדסים
| גינדי סטודיו אדריכלים
| חברת ינון תכנון יעוץ ומחקר
| חוליות אגש"ח
| להכניס גם ועדת ההיגוי
| ליאת זמיר הנדסת תנועה
| ליר אדריכלים
| מאפרו מהנדסים
| מפעלי ים המלח
| מצוק מהנדסים
| משרד הבינוי והשיכון
| נתיבי איילון
| קבוצת שפונדר פדלון
| קבוצת תדהר
| ש. אנגל מהנדסים
| ש. קרני מהנדסים
| שיכון ובינוי - נדל״ן
| שיכון ובינוי - סולל בונה
| Beamware
| Combe Group
| high-group
| New Era
| New-flow
שלום,
למה לך להקטין את התסבולת?
זה נכון ואני מבין,
בקרקעות עם פוטנציאל לתפיחה עם שנויי רטיבות, אכן רצוי לצמצם את כמות הכלונסאות על מנת להגדיל את העומס,על כל כלונס, דבר שיקטין את כוח המתיחה עקב השליפה