ישבנו לשיחה עם נחום יחזקאל, המהנדס הראשי במשרדו של דורון שלו הנדסה. שוחחנו על האהבה שלו לתחום התכנון, העבודה השוטפת במשרד שמתכנן גם כלי טיס (בין היתר), תמ"א 38, ואיך אפשר שלא - גם יתרונות שיטת ה'דריכה'.

חברי/ות CivilEng יורדים לשטח ! דריכה של קורות טרנספורמציה בפרויקט הרצליה הילס (י.שטרן, קבלן מבצע) באדיבותו הרבה של מהנדס יואב קמני, מהנדס ביצוע בחברת י. שטרן

אחד מעורקי התחבורה הגדולים והעמוסים במדינה, עבר שדרוג הנדסי מורכב, הכולל הקמת רמפות גישה חדשות, הרחבת ושיפור המסעה וכמובן - הקמת המחלף המפורסם.
אילוסטרציה מרהיבת של מהלך הקמת גשר מקטעים בדחיקה, כולל הקמת נציקי קצה ונציבי השילוח. טכנולוגיה זו מאפשרת הקמת גשר המורכב מאלמנטים טרומיים, מבלי להפריע להמשך הפעילות הסדירה המתקיימת מתחת לגשר (מסילת רכבת, נתיבי תנועה, מעבר מים וכדומה