מנהל/ת מודל למחלקת בניה בחברת Start-Up

תחום: טכנולוגיה וחדשנות
בינוי
תל אביב והמרכז
* המודעה רשומה בלשון זכר ומיועדת לגברים ולנשים כאחד
תיאור המשרה
אנחנו מחפשים הנדסאי/ת בניין/אדריכלות בעל/ת מוטיבציה גבוהה ויכולת לעבוד עם אתגרים חדשים מדי יום שיצטרפו למחלקת הבנייה ויעבוד ישירות תחת מנהל האופרציה של המחלקה. העבודה כוללת עריכת מודלים (BIM) של לקוחות החברה והתאמתם למערכות החברה, ושמירה על איכות מערך הנתונים של המוצר. העבודה במשרדי החברה הממוקמים בתל-אביב (10 דקות מתחנת רכבת השלום). הצטרפות למחלקת הבנייה במשרדי החברה בתל אביב (עבודה 3 ימים בשבוע מהמשרד). עריכת מודל BIM תוך התאמתו למערכות של Versatile. מנהל/ת מודל במחלקת בניה יהיו אחראים על קבלת החומרים שסופקו מהלקוחות בתחילת פרויקט חדש, והבטחת רמת איכות גבוהה על ידי ביצוע ביקורות נדרשות. בנוסף יהיו שותפים לניהול תחום הידע, וידרשו לשיתוף פעולה עם לקוחות וצוותים מגוונים, כולל השתתפות בפגישות, פורומים ואירועים מיוחדים. עבודה משותפת עם צוות מנהלי המוצר וצוותי הפיתוח בחברה, בין היתר כאחראים לאיכות מערך הנתונים כמקור ללמידה של האלגוריתם.
מה נדרש ממך?
הנדסאי/ת בניין/אדריכלות ידע בעריכת מודלים בתכנת Revit - נסיון של שנתיים עברית ברמת שפת אם, אנגלית ברמה בסיסית (למען ממשקי עבודה גלובלים) יתרון: היכרות עם תכנת Dynamo נסיון מעשי בעבודה באתרי בניה ידע בעריכת מודלים בתכנת Autocad היכרות עם תכנת BIM 360 בכלי BIM נוספים

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר