אג'יס ישראל
| אורבך הלוי
| אמי מתום מהנדסים ויועצים
| אפריקה ישראל מגורים
| בוני בניין פיתוח והשקעות
| בלנק לרר בר מהנדסים
| גינדי סטודיו אדריכלים
| ליאת זמיר הנדסת תנועה
| ליר אדריכלים
| מאפרו מהנדסים
| מפעלי ים המלח
| מצוק מהנדסים
| משרד הבינוי והשיכון
| נתיבי איילון
| סולל בונה
| קבוצת תדהר
| ש. קרני מהנדסים
| שיכון ובינוי
| ABC ניהול
| Beamware
| high-group
| New Era
מה בתמונה ? מדוע נבחר החתך הזה דווקא ?
זהו קיר תמך , החתך שנבחר כנראה לצורך ביצוע חפירה למרתף \ חניון
מעבר לכפף שהוא מקבל, קיר כובד כזה מתוכנן גם כנגד היפוך והחלקה.

החלקה היא תזוזה אופקית של כל הקיר כגוף קשיח. ביצוע בסיס הקיר בשיפוע תורם לקריטריון הזה בשני דרכים:
1- ניתן להגיע לשיווי משקל כוחות אופקיים גם בלי קבלת מלוא הכח האופקי ע"י חיכוך הבסיס. (לחץ הקרקע בבסיס מקבל רכיב אופקי)
2- מוגדל למעשה שטח המגע (ובהתאם-החיכוך) בין הבטון לקרקע
אני מקווה שלזה התכוונת
אמרו לשרטט לעשות חתך שעובר דרך היסוד
עמית, תודה על הפירוט !
כאשר גובה פני הפיתוח משני צידי הT ההפוך הוא באותו גובה. הסיבה לבחירה בחתך זה היא בשביל לפזר את המשקל על הקרקע בצורה האופטימלית.