CivilEng Club
מועדון ההטבות של ענף הבנייה, הנדל"ן והתשתיות
יש לכם רעיון להטבה עבור קהילת CivilEng?
דברו איתנו באמצעות החלונית "צור קשר"
CivilEng - מוביל שינוי בענף הבנייה והתשתיות! זה לא רק סלוגן ;)
אנחנו מאמינים שה"אנשים" הם המשאב הכי חשוב בתעשייה!

זקוקים לפתרון מיסוי לביטקוין ולקריפטו שלכם ?

 

צריכים עזרה עם הדיווח למס הכנסה על הביטקוין ועל מטבעות הקריפטו שלכם?

בלוקסטקס הוקמה בתחילת שנת 2018 עם חזון פשוט "לאפשר למי שרוצים לדווח על הפעילות במטבעות קריפטוגרפים לרשויות המס לעשות זאת בצורה תקינה ופשוטה", מתוך הבנה כי הנושא מורכב ומרבית המדווחים אינם מכירים או יודעים על מה יש לדווח או איך.

כיום בלוקסטקס היא החברה המובילה בישראל בתחום דיווח, יעוץ והכנה של דוחות מס עבור משקיעים בקריפטו ועבור חברות הפועולת בתחום המטבעות הקריפטוגרפים.

בלוקסטקס מציעה מגוון רחב של שירותים מדו"חות מס מוכנים להגשה, יצוג מלא ע"י רו"ח אל מול רשויות המס (ביטול קנסות, חוות דאת, אישור דוחות וכו') ואישורים לבנקים למטרות הפקדה של כספים אשר מקורם בפעילות בתחום הקריפטו.

 

התחילו את התהליך >>

 

שימו לב

  1. אזהרה וסקר שוק: יש לערוך בדיקה מקיפה וסקר שוק לפני ההצטרפות להטבה. השירות וההטבות ניתנות על ידי גורם חיצוני ולכן באחריותכם לבדוק ולוודא כי התנאים, השירות וכל דבר או עניין אחר, תואם את הצרכים האישיים שלכם. קבוצת CivilEng אינה אחראית על השירות או המוצר והנושא באחריותכם המלאה. ט.ל.ח 
  2. שקיפות וגילוי נאות: ההצטרפות לשירות דרך הקישור המצורף >> תניב לנו עמלה צנועה. זו ההזדמנות שלכם לפרגן ל CivilEng במידה ואתם נהנים מהתכנים והשירותים שלנו :)

 

חזרה לכל ההטבות של CivilEng Club >>

 

על המחבר