מתי האירוע
01/06/2022 - 09:00
היכן האירוע
כתובת:
אוניברסיטת תל אביב, בה"ס פורטר, הכנס הינו פיזי והיברידי
אזור:
תל אביב והמרכז, מרחוק

כלכלה מעגלית והסביבה הבנויה: תיאוריה מול פרקטיקה

הכנס הוא שיתוף פעולה ראשוני של שלוש מעבדות חדשנות מובילות מאוניברסיטת תל אביב והטכניון, בהשתתפות נציגי ממשל ותעשיה. בכנס יוצגו תובנות לגבי אתגרים בקידום ויישום כלכלה מעגלית בענף הבנייה בישראל.

רקע

בכנס נשמע משלוש מייסדות של מעבדות מחקר אקדמיות בישראל וחוקריהם על הכלכלה המעגלית במגזר הבנייה מתחומי מחקר אקדמיים שונים: הנדסה אזרחית והערכת מחזור חיים, השלכות אדריכליות ודיגיטליות ופרספקטיבה של אקולוגיה תעשייתית. כמו כן, נציגים מגופים ממשלתיים ותעשיות ישתפו את האתגרים שלהם בקידום ויישום תפיסת הכלכלה המעגלית בענף הבנייה בישראל.

באירוע זה, אנו מקוות להעלות את תשומת הלב המקומית והבינלאומית וליצור שיתופי פעולה חוצי תחומיים חדשים. אדריכלים, מהנדסים, סטודנטים, חוקרים, תעשייה וקובעי מדיניות מוזמנים לדון ברעיון של כלכלה מעגלית בסביבה הבנויה וכיצד ניתן להפוך את החזון הזה למציאות בישראל. 

הכנס מאורגן בשיתוף הפקולטות לאדריכלות ובינוי ערים והנדסה אזרחית וסביבתית בטכניון והחוג ללימודי סביבה באוניברסיטת תל אביב.

 

מארגנות הכנס

אדר' שני ברט - חברת סגל בפקולטה לארכיטקטורה ובינוי ערים בטכניון, מנהלת את מעבדת החדשנות D.DLAB - DISRUPT.DESIGN

פרופ' סברינה ספרטי - חברת סגל בפקולטה להנדסה אזרחית וסביבתית בטכניון, מנהלת את מעבדת החדשנות PESLL - מעבדת LCA 

ד"ר ורד בלאס - חברת סגל בבה"ס ללימודי סביבה ע"ש פורטר באוניברסיטת תל אביב, מנהלת את המעבדה לחדשנות באקולוגיה תעשייתית IE Applied - Innovation in Industrial Ecology

עדי מגר - דוקטורנטית ללימודי סביבה באוניברסיטת תל אביב ומייסדת הפורום הישראלי לחדשנות בחומרי גלם לענף הבנייה והתשתיות

תוכנית הכנס תשלח בהמשך לנרשמים/ות

מצורף טופס הרשמה של הכנס >>

 

קישור ל PDF >>

סיווג
סוג האירוע: