מתי האירוע
11/09/2017 - 14:00 עד 19:00
היכן האירוע
כתובת:
מוזיאון ארץ ישראל תל אביב, חיים לבנון 2 תל אביב
אזור:
תל אביב והמרכז

כנס חשיפה ענק לקהילת הנדל"ן הבכירה בישראל- תכנית המתאר תא/5000

אודות הכנס

כנס ראשון מסוגו ליזמים גדולים, שחקני מפתח וחברות נדל"ן מובילות, בהנחיית ראשי מחלקות התכנוןבעיריית תל אביב.

כנית המתאר תא/5000 יצאה לדרך והופכת את תל-אביב לגן-עדן של הזדמנויות נדל"ן. לאחר שנים של בירוקרטיה מתמשכת, חוקים לא ידועים וכללי משחק דינאמיים – הערפל מעל שמיהע מתפזר ואתם מוזמנים לעוט על השלל, להסתער על מאות אלפי יחידות הדיור ומיליוני מ"ר שטחי המסחר החדשים,ולקחת חלק בעיצוב פניה החדשות של תל אביב העתידית. 

הכנס הייחודי הינו קריאה לשיתוף פעולה עסקי עם הרשויות במטרה ליישר קו ולקחת חלק בקידומו המהיר של יישום המתאר. הכנס יציב את גבולות הגזרה החדשים של תל אביב, ויעניק לראשונה וודאות ושקיפות תכנונית, לצד חשיפת ההזדמנויות חסרות התקדים הנגזרות מן התוכנית, ואשר יזכו להעדפה ולקיצור תהליכי אישור מצד וועדות התכנון.

 

אודות תוכנית תא/5000

"התוכנית מכפילה את היצע הדיור, תוך שמירת האיכויות האורבניות הייחודיות של תל אביב-יפו כדוגמת עירוב שימושים ומרחב ציבורי מזמין והרחבתם מעבר למרכז העיר, גם לדרומה ולצפונה. התוכנית מעניקה וודאות ושקיפות תכנונית, באמצעותה יוכלו התושבים להתוודע לאופן השפעתה על חייהם" (רון חולדאי, ר"ע תל אביב)

"אישורה של תכנית המתאר הוא יום העצמאות התכנוני של העיר תל אביב יפו. התכנית קובעת את סדר היום התכנוני של העיר לטווח הארוך, שומרת על מרכזיותה ונותנת וודאות תכנונית לתושבי העיר וליזמים" (דורון ספיר, סגן ראש העירייה ויו"ר הועדה המקומית לתכנון ובנייה).

 

קהל יעד

מנהלי חברות נדל"ן, עורכי דין מקרקעין, שמאים, מהנדסים, אדריכלים, קבלני בנייה.

 

נושאים עיקריים שיועברו בכנס

  • הצגת תוכניות
  • זיהוי הזדמנויות
  • ההיבט המשפטי
  • וודאות תכנונית
  • מקצועיות ופרקטיקה 

 

לפרטים נוספים והרשמה לחץ כאן

סיווג
סוג האירוע: