אג'יס ישראל
| אורבך הלוי
| אלפא פרויקטים ירוקים
| אמי מתום מהנדסים ויועצים
| אפריקה ישראל מגורים
| בוני בניין פיתוח והשקעות
| בלנק לרר בר מהנדסים
| גינדי סטודיו אדריכלים
| חברת ינון תכנון יעוץ ומחקר
| חוליות אגש"ח
| להכניס גם ועדת ההיגוי
| ליאת זמיר הנדסת תנועה
| ליר אדריכלים
| מאפרו מהנדסים
| מפעלי ים המלח
| מצוק מהנדסים
| משרד הבינוי והשיכון
| נתיבי איילון
| קבוצת שפונדר פדלון
| קבוצת תדהר
| ש. אנגל מהנדסים
| ש. קרני מהנדסים
| שיכון ובינוי - נדל״ן
| שיכון ובינוי - סולל בונה
| Beamware
| Combe Group
| high-group
| New Era
| New-flow
בהמשך לשני המאמרים
הרכבת עגורן צריח מסוג "רימונדי", חלק א`
הרכבת עגורן צריח מסוג "רימונדי", חלק ב`
מצב לינק שממחיש את תהליך הגבהת העגורן : כניסה תהנו ...
ראיתי קראתי מעניין מאד לולמרות הכל שלוש שאלות
1. האם המנוף מרים את עצמו על בוכנות לצורך הוספת יחידת גובה
נוספת
2. האם המנוף חייב להיות מקובע למסד בקרקע או שהוא יכול להיות
מונח על מסילות ועליו משקולות
3. ברור שהמנוף בתמונה עובד על פי איזון . למרות שרואים ששתי
הזרועות אינן זהות ובקטנה יש משקולות
ברגע שהמנוף מעלה מטען כאילו מופר האיזון ...איך זה עובד
תודה
אהלן יעקב, את התשובות לשאלותייך הפרדתי והעברתי לשרשור בפורום ניהול והבנייה.