אג'יס ישראל
| אורבך הלוי
| אלפא פרויקטים ירוקים
| אמי מתום מהנדסים ויועצים
| אפריקה ישראל מגורים
| בוני בניין פיתוח והשקעות
| בלנק לרר בר מהנדסים
| גינדי סטודיו אדריכלים
| חברת ינון תכנון יעוץ ומחקר
| חוליות אגש"ח
| להכניס גם ועדת ההיגוי
| ליאת זמיר הנדסת תנועה
| ליר אדריכלים
| מאפרו מהנדסים
| מפעלי ים המלח
| מצוק מהנדסים
| משרד הבינוי והשיכון
| נתיבי איילון
| קבוצת שפונדר פדלון
| קבוצת תדהר
| ש. אנגל מהנדסים
| ש. קרני מהנדסים
| שיכון ובינוי - נדל״ן
| שיכון ובינוי - סולל בונה
| Beamware
| Combe Group
| high-group
| New Era
| New-flow
היי
צלמתי במיוחד בשביל לשאול בפורום, בדרך לירושלים. מה דעתכם ? למה נועדו הכיסויים האלה ומה הסיבות לכך שהם נשברו?
ראשית, תודה רבה רבה על התמונות !
אני יוצא מתוך הנחה כי חל פה שינוי בכוחות שיצרו שווי משקל התחלתי - בין המדרון לאלמנטי הייצוב (שגלשו). כמה אפשרויות שחשבתי עליהם:
מה דעתכם/ן?
החומר שרואים אותו הינו חומר קרטון בגלל זה נוצרות גלישות
(במיוחד אחרי גשם)
דבר שני אפשרי חישוב זווית מדרון לא נכונה שגרמה למצב הזה
אין עוגנים ואין רשת!!!
על מה רציתם שהבטון יתפוס?
כביש 443.