א.שדה פרויקטים
| אג'יס ישראל
| אורבך הלוי
| איזיבים הנדסה טכנולוגית
| אלום עשת
| אלפא פרויקטים ירוקים
| אמי מתום מהנדסים ויועצים
| אפריקה ישראל מגורים
| בוני בניין פיתוח והשקעות
| בי פי אם
| בלנק לרר בר מהנדסים
| בראל א.ב. הנדסה ובניה
| גינדי סטודיו אדריכלים
| גינדיס צור מהנדסים
| דרכי נועם הנדסה וניהול בע"מ
| הקיבוצניקים צפון בע"מ
| הרצוג פוקס נאמן
| הררי טויסטר
| ועדה לתכנון ובנייה מעלה הגליל
| חוליות אגש"ח
| ינון תכנון יעוץ ומחקר
| יסודות א' ליווי פיננסי
| ליאת זמיר הנדסת תנועה
| לימור גל מלך
| ליר אדריכלים
| מאפרו מהנדסים
| מפעלי ים המלח
| מצוק מהנדסים
| מרגולין טק
| משרד הבינוי והשיכון
| נתיבי איילון
| סיסטם מעבדות מתקדמות בע"מ
| פירון משרד עורכי דין
| פרופ' ביין ושות'
| פרי הנדסת תבניות בע"מ
| קבוצת אודור
| קבוצת ברן
| קבוצת כנען יזמות וניהול פיננסי בע"מ
| קבוצת שפונדר פדלון
| קבוצת תדהר
| קטה התחדשות עירונית
| קיבוץ יטבתה
| קליברייט מכון בקרה לאיכות הבניה
| רותי שפרנט עבהאל, תחבורה ותנועה בע"מ
| ש. אנגל מהנדסים
| ש. קרני מהנדסים
| שיכון ובינוי - נדל״ן
| שיכון ובינוי - סולל בונה
| תדהר בנייה
| BAS
| Beamware
| Combe Group
| DCX
| high-group
| New Era
| New-flow
היי
צלמתי במיוחד בשביל לשאול בפורום, בדרך לירושלים. מה דעתכם ? למה נועדו הכיסויים האלה ומה הסיבות לכך שהם נשברו?
ראשית, תודה רבה רבה על התמונות !
אני יוצא מתוך הנחה כי חל פה שינוי בכוחות שיצרו שווי משקל התחלתי - בין המדרון לאלמנטי הייצוב (שגלשו). כמה אפשרויות שחשבתי עליהם:
מה דעתכם/ן?
החומר שרואים אותו הינו חומר קרטון בגלל זה נוצרות גלישות
(במיוחד אחרי גשם)
דבר שני אפשרי חישוב זווית מדרון לא נכונה שגרמה למצב הזה
אין עוגנים ואין רשת!!!
על מה רציתם שהבטון יתפוס?
כביש 443.