אג'יס ישראל
| אורבך הלוי
| אמי מתום מהנדסים ויועצים
| אפריקה ישראל מגורים
| בוני בניין פיתוח והשקעות
| בלנק לרר בר מהנדסים
| גינדי סטודיו אדריכלים
| ליאת זמיר הנדסת תנועה
| ליר אדריכלים
| מאפרו מהנדסים
| מפעלי ים המלח
| מצוק מהנדסים
| משרד הבינוי והשיכון
| נתיבי איילון
| סולל בונה
| קבוצת תדהר
| ש. קרני מהנדסים
| שיכון ובינוי
| ABC ניהול
| Beamware
| high-group
| New Era
היי
צלמתי במיוחד בשביל לשאול בפורום, בדרך לירושלים. מה דעתכם ? למה נועדו הכיסויים האלה ומה הסיבות לכך שהם נשברו?
ראשית, תודה רבה רבה על התמונות !
אני יוצא מתוך הנחה כי חל פה שינוי בכוחות שיצרו שווי משקל התחלתי - בין המדרון לאלמנטי הייצוב (שגלשו). כמה אפשרויות שחשבתי עליהם:
מה דעתכם/ן?
החומר שרואים אותו הינו חומר קרטון בגלל זה נוצרות גלישות
(במיוחד אחרי גשם)
דבר שני אפשרי חישוב זווית מדרון לא נכונה שגרמה למצב הזה
אין עוגנים ואין רשת!!!
על מה רציתם שהבטון יתפוס?
כביש 443.