איזיבים הנדסה טכנולוגית
| BAS
| Beamware
| C.V.S
| Combe Group
| DCX
| Exyte Israel Projects Ltd
| high-group
| Miss BIM
| New Era
| New-flow
| 148BIM
| א. פפיש ושות' מהנדסים יועצים
| א.ספיבק חברה להנדסה
| א.ר אדיר הקמות
| א.שדה פרויקטים
| אג'יס ישראל
| אדן איכות 2000
| אורבך הלוי אדריכלים
| אי שטרן ניהול פרויקטים
| אלום עשת אומן
| אלפא פרויקטים ירוקים
| אלקטרה דנקו
| אמי מתום מהנדסים ויועצים
| אפריקה ישראל מגורים
| אשטרום הנדסה ובניה
| בוני בניין פיתוח והשקעות
| בי פי אם
| בילדוטס
| בלנק לרר בר מהנדסים
| בראל א.ב. הנדסה ובניה
| גדיש הנדסה וניהול
| גורניצקי ושות עורכי דין
| גינדי סטודיו אדריכלים
| גינדיס צור מהנדסים
| גרנד הנדסת גשרים ומבנים
| דובדבן ביצוע
| דניה סיבוס
| דרכי נועם הנדסה וניהול
| ה.ר.ו.א.ק בים-טק
| הפניקס ליווי בניה
| הקיבוצניקים צפון
| הרצוג פוקס נאמן
| הררי טויסטר
| ועדה לתכנון ובנייה מעלה הגליל
| וקסמן גרופ
| חוליות אגש"ח
| חוצה ישראל
| חיה דויטש
| ינון תכנון יעוץ ומחקר
| יסודות א' ליווי פיננסי
| ליאת זמיר הנדסת תנועה
| לימור גל מלך
| לימור גרייזמן משרד מורשי נגישות
| ליר אדריכלים
| מאפרו מהנדסים
| מסד עוז ניהול והנדסה
| מסד עוז סי.פי.אם ניהול בניה
| מפעלי ים המלח
| מצוק מהנדסים
| מקורות
| מרגולין טק
| משרד הבינוי והשיכון
| משרד עו''ד אגמון עם טולצ'ינסקי
| נת"ע
| סונול
| סיסטם מעבדות מתקדמות
| עדי מג'ר
| עידן ניהול משרדים
| עיריית נתניה
| פורן שרים
| פרופ' ביין ושות'
| פרי הנדסת תבניות
| צליח-רוטשילד
| קבוצת אודור
| קבוצת ברן
| קבוצת כנען יזמות וניהול פיננסי
| קבוצת שפונדר פדלון
| קבוצת תדהר
| קטה התחדשות עירונית
| קיבוץ יטבתה
| קליברייט מכון בקרה לאיכות הבניה
| רוכסר ניהול פרויקטים
| רותי שפרנט עבהאל, תחבורה ותנועה
| רמי שבירו
| ש. אנגל מהנדסים
| ש. גלבוע מהנדסים
| ש. קרני מהנדסים
| שדות גיטלמן יזמות והתחדשות עירונית
| שיכון ובינוי - נדל״ן
| שיכון ובינוי - סולל בונה
| שפיר
| תגל הנדסה אזרחית
| תדהר בנייה
| תומגרו
תמונות שהעבירו לי היום. חניון בת"א.
מדובר על לוח"דים (לוחות חלולים דרוכים) שמונחים על קורות.
לא הייתי במקום, בכל אופן...
מתמונה 2 ולפי כוון הסדקים - הייתי מסיק (בעדינות רבה) כי אין זיון מספיק קרוב לקצה הקורות היצוקות (נראה ההשענה של הלוח"דים על הקורות לא מספיקה).
ממה שידוע לי לעיתים מבצעים קימור בשן ההשענה בקורה כדי
להימנע מעומס מרוכז (בעקבות שקיעה עתידית של הלוח"ד) על פינת
הקורה.. אולי במקרה הזה הלוח"ד קיבל כפיפה ועומק ההשענה על שן
הקורה (מינימום 8.5 ס"מ) לא מתפקד.
אהלן אורן וברוכים הבאים לפורום
אני מבין שאתה לא מדבר על ה"קמבר" בלוח"ד (camber) - אלא על נק' ההשענה של הלוח"ד על הקורות ?
אהלן אהלן.. ברוכים הנמצאים.
וכן.. המנחה של הפרויקט שלי זרק על זה מילה.
ז"א שמישהו חסך 6.5 ס"מ של רוחב בטון בשן ההשענה
(להבנתי מקובל לתת שן של 15 ס"מ)
ועכשיו צריך יהיה לחזק את זה
לגבי החיזוק, חוץ מהרכבת תומך פלדה (מפרופילי U למשל)
איזה עוד אפשרויות קיימות?
שוב התחילו הודעות ספאם?...
eugenen,
איך אתה חושב לחזק עם פרופילי U?
להרים את הלוח"דים, להרכיב פרופיל על השן ולהחזיר?
אני לא בטוח שזה פתרון ישים...
אני הייתי מציע להזריק דיס צמנטי לאיטום הסדקים, ואז לחבר לקצה השן
פרופיל זוויתן, מחובר בברגים ומחוזק עם פחים כל 50 ס"מ, נגיד.
מה דעתכם? יש למישהו חלופות נוספות?
eugenen,
הבנתי שאתה מציע בעצם אותו דבר כמוני... פרופיל U צמוד לשן פונה *החוצה*...
אני פשוט עובד כרגע על עמוד בטון עטוף בפרופילי פלדה אז התמונה של פרופיל U עוטף את השן הייתה תקועה לי בראש :)