אקזיט בענף הבנייה: קבוצת CivilEng נמכרה לחברת אחזקות בינלאומית ב-55 מיליון ש"ח

(ידיעה לרגל 1 באפריל)

ענקית האחזקות הסינית Xiang Jhiunx הודיעה הבוקר (שני) כי היא רוכשת בסכום של למעלה מ 55 מיליון ש"ח את קבוצת CivilEng, הפועלת בענף הבנייה הישראלי משנת 2009, באמצעות זרועות פעילות מגוונות. 

 

אייל לוין והמשקיע הסיני

 

בעלי החברה אייל לוין, סיפר הבוקר לכתבת תכנית "איפה הכסף" ב-200FM על משמעות הרכישה מבחינת החברה הישראלית ועל השינויים הצפויים בעקבותיה: "ההתרגשות עצומה כרגע, אנחנו מסיימים היום משא ומתן שנמשך למעלה מחצי שנה וקשה להסביר את התחושות. החברה תישאר פעילה בישראל ותשמש כזרוע ביצועית של החברה הסינית בשוק הישראלי. אנו צפויים לגייס כוח אדם נוסף לטובת הפעילויות המתוכננות וכבר חושבים קדימה"

 

מבקשים לחדור לשוק הישראלי

קבוצת CivilEng שנוסדה לפני כעשור הוקמה כגוף ידע בתחום ההנדסה האזרחית ובמהלך שנות פעילותה הקימה זרוע השמה שנחשבת היום לחברת ההשמה והסורסינג הגדולה בתעשייה, זרוע הדרכה במסגרת CivilEng Academy ועוד מספר רב של פעילויות מקצועיות.

 

הקבוצת תמשיך לתפקד כחברה פרטית בשוק הישראלי ותהווה חברת בת של החברה הסינית לצורך חדירה והרחבת הפעילות בשוק הישראלי שנתפס כמאוד אטרקטיבי על ידי המשקיעים הסיניים.

 

המנכ"ל והמייסד של חברת Xiang Jhiunx, מר צ'יאן מינג וואנג, אמר עם השלמת העסקה: "ענף הבנייה הישראלי מרתק אותנו וזו מבחינתנו רק פעולה ראשונה. יש לנו תוכניות גדולות לגבי המשך הפעילות בשוק הישראלי וזה למעשה מה שהניע אותנו להשלים את העסקה. אני נרגש לעבוד עם קבוצת CivilEng וההנהלה, אנו חולקים חזון משותף ולמדתי בשנה האחרונה כי יש ב CivilEng שותפים אמביציוזים שיצעידו את ענף הבנייה קדימה".

 

את מהלך המכירה הובילו לירן ואייל לוין בשיתוף עו"ד לוריג דורון ממשרד לוריג&ניר אל מול נציגי החברה הסינית בישראל כבר לפני למעלה משנה, בתחילת 2018, אולם המגעים הבשילו לכדי הצעה ממשית רק במהלך חודש דצמבר האחרון.

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות
5 תגובות
התמונה של אנונימי
אני עוקב אחריכם כבר 10 שנים
למדתי ועדיין לומד משהו חדש כל יום תודה
התמונה של אנונימי
חחחחחחחחחחחחחחח עם כל הצחוק מגיע לכם
חחחחחחחחחחחחחחח עם כל הצחוק מגיע לכם
התמונה של אנונימי
אין ספק.. מוכשרים :)
נוכח ה1.4 - אתם ממשיכים להיות פאקינג מקוריים ופאקינג מלאי עשייה. ענף הבנייה יכול רק ללמוד מכם, אין לנו ספק שמתישהו המכירה תתממש. בהצלחה !!!!!!!
התמונה של אנונימי
תמים
מזל טוב!!! מוכשרים שכמותכם!
התמונה של אנונימי
אריה בוימל
רוצה לפרגן אבל יש לי בעיה עם התאריך 1/4
על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר