אודי שרביט מונה לתפקיד מנכ"ל קבוצת תדהר

אודי שרביט, סמנכ"ל הכספים והמשנה למנכ"ל של קבוצת תדהר, ימונה לתפקיד המנכ"ל. שרביט יחליף את גיל גבע מבעלי השליטה בחברה בתפקידו כמנכ"ל תדהר. עם זאת הקבוצה הבהירה כי גבע ימשיך לכהן כמנהל עסקים ראשי ויו"ר פעיל של הקבוצה.

במסגרת השינוי, טל הרשקוביץ, המכהן כמנכ"ל תדהר בנייה, חטיבת הביצוע של תדהר, מונה למשנה למנכ"ל הקבוצה, בנוסף לתפקידו כמנכ"ל תדהר בנייה, תוך הרחבת סמכויותיו בהתאם.

לשרביט (44), נשוי + 4 תואר ראשון בחשבונאות מאוניברסיטת ת"א ותואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן. את תפקידו בקבוצת הנדל"ן תדהר החל לפני כ-12 שנים בתפקיד סמנכ"ל כספים. לפני במשך כ-5 שנים, כיהן כמנהל כספים במייקרוסופט ישראל וכשנתיים כרו"ח בארנסט אנד יאנג (EY).

 

תדהר, עוסקת ביזום, תכנון ובנייה של מגורים, משרדים ומסחר בארץ ובעולם, בהתחדשות עירונית ועבודות גמר. בנוסף מחזיקה הקבוצה בנכסים מניבים בארץ ובחו"ל ובין היתר הינה הבעלים במשותף של מלון ריץ-קרלטון במרינה הרצליה. כ-650 עובדים ישראלים עובדים בחברה הפרטית המדורגת בעשיריה הראשונה של חברות הנדל"ן והבנייה בישראל בדירוג BDI ו-DUN'S 100. מאז הקמתה בנתה הקבוצה למעלה מ-14 אלף יח"ד במאות פרויקטים.


  • הידיעה פורסמה באדיבות אתר דה מרקר. לידיעה לחץ כאן.
על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר