אוטודסק מכריזה על גרסת 2014 של חבילות תוכנה משולבות

חברת אוטודסק (Autodesk) המיוצגת בישראל על ידי חברת ה-IT אומניטק, השיקה את גרסת 2014 של חבילות התוכנה המשולבות Autodesk Design and Creation . 

הגרסה החדשה מספקת גישה רחבה וחסרת תקדים לפורטפוליו המוצרים של אוטודסק לתחומי התכנון, ההנדסה והבידור בסביבת ה- Desktop, תוך שילוב שירותים ופתרונות וסביבת הענן.

לראשונה, בגרסת 2014 החבילה כוללת גם את Autodesk ReCap, משפחת פתרונות תוכנה ושירותי ענן חדשים ללכידת מציאות, המאפשרים שילוב קל יותר של סריקות לייזר וצילומים דיגיטליים של העולם הפיזי לטובת יצירת הדמיות תלת מימד (3D) ותהליכי עיצוב ותכנון בצורה מקצועית ויעילה.

לדברי אילן ישראל, מנהל חטיבת אוטודסק בחברת ה-IT אומניטק, "גרסת 2014 של חבילות התוכנה המשולבות מאפשרת גמישות מקסימאלית וחסכון בעלויות. כל מעצב ומהנדס יכול לבחור את הכלי המתאים עבורו לביצוע העבודה מהמבחר הרחב של חבילות התוכנה המשולבות של אוטודסק תוך מתן מענה מלא לדרישות עסקיות משתנות. לקוחות אוטודסק המנויים לשירותי הענן 360 Autodesk, יכולים ליהנות בנוסף מגישה למגוון חלופות תכנון, יכולות שיתוף יעילות יותר בצוותי העבודה ובין פתרונות התוכנה, וחוויית ניידות טובה יותר. כל אלה לצד היכולת לרכוש משאבי ענן נוספים.

לדברי אנדרו אנגנוסט, סגן נשיא בכיר לאסטרטגיה ושיווק בחברת אוטודסק, "פורטפוליו הפתרונות של אוטודסק בגרסת 2014 מאפשר לכל ארגון, מקטן ועד גדול ומכל תחום שהוא, להמציא ולחדש יותר בצורה קלה ופשוטה יותר. המחויבות של אוטודסק היא להנגיש ללקוחות את פתרונות התוכנה שלה בתחומי התלת מימד, תכנון ובידור, באמצעות חבילות תהליכים שמתחברים לשירותי ענן בעלי ערך מוסף עבורם."

גרסת 2014Autodesk Design and Creation כוללת את חבילת התוכנות הבאות:

• Autodesk AutoCAD Design Suite 
• Autodesk Building Design Suite 
• Autodesk Entertainment Creation Suite 
• Autodesk Factory Design Suite 
• Autodesk Infrastructure Design Suite 
• Autodesk Plant Design Suite 
• Autodesk Product Design Suite 

אודות אוטודסק
Autodesk היא חברת תוכנה 3D מובילה בתחומי העיצוב, הנדסה ובידור אשר מספקת כלי תכנון ללקוחות מכלל תחומי ההנדסה, הייצור, אדריכלות, בניין, תשתיות, המדיה והבידור אשר כוללים את 17 זוכי פרס האוסקר האחרונים לאפקטים חזותיים. השימוש בתוכנת Autodesk מאפשר למשתמשים לעצב,לדמיין ולדמות את הרעיונות לפני שהם נבנו או יוצרו. החל מאפקטים חזותיים שוברי קופות, מבנים חוסכי אנרגיה ועד למכוניות חשמליות ולסוללות אשר מניעות אותם. השימוש בתוכנות Autodesk 3D נמצא בשימוש בכל מקום בו מסתכלים. באמצעות האפליקציות של חברת Autodesk לאייפון, אייפד, אייפוד, ואנדרואיד מתאפשרת גישה לטכנולוגית עיצוב מתקדמות למעצבים מקצועיים, מעצבים חובבים, בעלי הבתים עצמם , סטודנטים ויוצרים מזדמנים.

מאז השיקה Autodesk את תוכנת הדגל לעיצוב ותכנון AutoCAD ב-1982, ממשיכה חברת Autodesk לפתח את הפורטפוליו הרחב ביותר של תוכנות 3D לשווקים הגלובליים.

אומניטק היא נציגת אוטודסק בישראל. אגף אוטודסק באומניטק עוסק בפיתוח, התקנות, הדרכות, הטמעות וליווי פרויקטים למגוון מגזרי תעשיה, בהם: אדריכלות ובניה, מכאניקה, הנדסה אזרחית, מיפוי ומדידות, מדיה ובידור.

לאתר אוטודסק: www.autodesk.com

אודות אומניטק
אומניטק, מקבוצת מלם-תים, נמנית עם החברות הותיקות והמובילות בשוק המחשוב והטכנולוגיה בישראל. החברה, אשר הוקמה בשנת 1979 מספקת פתרונות מחשוב, תוכנה וניהול IT כוללים לשוק ה-SMB והשוק הארגוני ומציעה מענה לכל קשת הדרישות הטכנולוגיות.

כמו כן, מספקת אומניטק שרותי אירוח (ASP) בחוות השרתים שלה והינה ספק ISP מורשה מטעם משרד התקשורת של שרותי אינטרנט מתקדמים ללקוחותיה, הכוללים חבילות אנטי וירוס, אנטי ספאם, פיירוול ועוד. 

לחברה קשרים עסקיים עם חברות גלובליות מובילות כמו יבמ, דל, לנובו, ויוסוניק, מיקרוסופט, סיטריקס, EMC ואחרות. בנוסף, אומניטק מייצגת בישראל את חברת אוטודסק ( Autodesk), ומשמשת נציגה בלעדית של .Viewsonic לאתר אומניטק: www.omnitech.co.il.
 

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר