אושרה תוכנית לגורדי שחקים בראשון לציון

תוכנית ענק נוספת בראשון לציון: הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה אישרה היום (ב') את תוכנית ראשון איילון - מתחם המשתרע על שטח של כ-500 דונם הממוקם צפונית למתחם האלף,

תכנית שאושרה בשבוע שעבר על ידי המועצה הארצית לתכנון ובנייה.

מטרת תוכנית ראשון איילון היא לשדרג את אזור התעשייה הקיים, בדומה למודלים כמו בהרצליה פיתוח ורמת החייל בתל-אביב, למרכז תעסוקה ועסקים מתקדם וזאת על ידי קביעת שימושים לתעשייה עתירת ידע, משרדים, תעשיה קלה, מלאכה ומסחר.

בסך הכל מדובר בתוספת זכויות בנייה שכמעט מכפילות את הקיים היום, כלומר 360 אלף מ"ר נוספים ל-400 אלף מ"ר הקיימים היום. במבנים מסוימים יינתנו זכויות בנייה של עד פי 5 מהקיים - דבר שיאפשר הקמת מגדלים בגובה של עד 20 קומות. המתחם ממוקם בסמוך לנתיבי איילון ובצמוד לתחנת רכבת משה דיין, בה צפויים גם לעבור בעתיד 3 קווים של הרכבת הקלה של גוש דן.

 

לדברי ראש העירייה, דב צור, "תוכנית ראשון איילון מצטרפת למתחם האלף והיא חלק מתוכנית המתאר העירונית, הכוללת הקמת 4 מתחמי תעסוקה ועסקים בשטח כולל של 8.5 מיליון מ"ר. כל אלו צפויים לשדרג עוד יותר את העיר ואת איתנותה הפיננסית".

 

נזכיר כי ועדות התכנון אישרו באחרונה באופן סופי את תוכנית מתחם האלף שתכלול כ-5,500 יחידות דיור ו-1.7 מיליון מ"ר שטחי תעסוקה במתחם האלף במערב העיר. התוכנית כבר אושרה באוגוסט 2015, אולם עיריית בת ים הגישה נגדה ערר בטענה שהקמת המתחם תפגע בתוכניות להקמת מתחמי מסחר ותעסוקה בשטחה. הערר נדחה על ידי המועצה הארצית לתכנון ולבנייה.

 

לכתבה המלאה לחץ כאן

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר