אושר הסדר הנושים של חברת מרדכי בנימין ובניו עבודות עפר

את הסדר הנושים בעניינה של חברת מרדכי בנימין ובניו עבודות עפר (1993) בע"מ, חברת תשתיות מהגדולות במדינת ישראל (אשר בין היתר מבצעת פרויקט לאומי בכביש 1).

ההחלטה צפויה להביא להבראת החברה והמשך חיותה, לרבות המשך העסקת מרבית עובדי החברה, זאת חרף העובדה כי לא הושג רוב בקרב כלל אסיפות הנושים ולאור קביעותיו
של בית המשפט כי הסדר הנושים מיטיב עם כלל קבוצות הנשייה.

בנוסף, במסגרת הסדר הנושים שנערך על-ידי הנאמנים בהקפאת ההליכים, עו"ד אלונה בומגרטן ממשרד נשיץ ברנדס אמיר ועו"ד רמי קוגן, עתיד להיות מחולק סכום כולל של כ- 100 מיליון שקל לחלוקה לכלל נושי החברה  (לרבות סילוק כלל החובות כלפי הנושים המובטחים והרשויות ופירעון של כ- 85% מנשיות הנושים המחזיקים בערבות אישית של בעלי המניות של החברה) והחלפת ערבויות בנקאיות בסכום כולל של כ- 80 מיליון שקל.

במסגרת ההחלטה לאשר את הסדר הנושים, התייחס בהרחבה השופט להחלטתו התקדימית מיום 21.1.2015 בדבר אישור מכירת פעילות החברה ומניותיה כשהן נקיות מכל חוב, עוד בטרם אושר הסדר הנושים ואף עוד בטרם התברר אם הסדר כזה יאושר, אם לאו.

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר